11 personer tittar på det här hotellet
Expedia.com65 US$
CheapTickets65 US$
Travelocity65 US$
Omdömet skrevs 2 juni 2019

Vi kände oss mycket välkomna direkt när vi steg in i receptionen och nivån på servicen höll i sig hela veckan. Underbar miljö och mycket god mat. Topp i min ”bästa resa” lista ❤️ Vi hade en härlig vecka här! Närheten till Chania är ett plus.

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack CaritaB23
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Har nog varit här med min familj ca 10 ggr, hotellet och personalen är helt fantastisk och är nog därför vi återkommer år efter år! Man känner sig verkligen omhändertagen, därför rekommenderar jag starkt detta mysiga familjehotell precis vid kanten av medelhavet:-)

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Seb1002
Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Spenderade semestern på corinna mare, och är super nöjd. Mycket god mat och super mysigt hotell med trevlig personal.
Perfekt hotell att åka till med familjen då de finns pooler och ett stort soldäck anslutande till havet om man vill sola och bada lite avsides. Även nära till stranden.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack finsberg
Omdömet skrevs 1 augusti 2016

Detta är en pärla.Vi gifte oss i Chania och hade med oss familj och vänner, 25 pers varav 9 barn. tillbringade 5 fantastiska dagar på Corinna Mare och hade mingel och bröllopsmiddag där. Vi åt bröllopsmiddagen ute på piren med solnedgången i bakgrunden. Vilket ställe! och vilken fantastisk personal! Allt från kontakten med Costas och Katerina i receptionen till Yannis i restaurangen och Dimitris i baren. WOW! Personalen gjorde allt för att besvara minna 1000 frågor innan bröllopet...och för att hjälpa till på plats. Vi fick vårt drömbröllop och till en mycket rimlig peng. Rekommenderas! Restaurangen har supergod mat! Vi återvänder garanterat!

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack lindaolsson79
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Mysigt och trevligt hotell. Nyrenoverat och väldigt bra standard för att vara ett trestjärnigt hotell. Välkomnade och personligt. Härligt poolområde precis vid en liten strand. Fantastisk utsikt från restaurangen, som serverar bra mat till bra priser.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack erijak