Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Spenderade semestern på corinna mare, och är super nöjd. Mycket god mat och super mysigt hotell med trevlig personal.
Perfekt hotell att åka till med familjen då de finns pooler och ett stort soldäck anslutande till havet om man vill sola och bada lite avsides. Även nära till stranden.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack finsberg
Omdömet skrevs 1 augusti 2016

Detta är en pärla.Vi gifte oss i Chania och hade med oss familj och vänner, 25 pers varav 9 barn. tillbringade 5 fantastiska dagar på Corinna Mare och hade mingel och bröllopsmiddag där. Vi åt bröllopsmiddagen ute på piren med solnedgången i bakgrunden. Vilket ställe! och vilken fantastisk personal! Allt från kontakten med Costas och Katerina i receptionen till Yannis i restaurangen och Dimitris i baren. WOW! Personalen gjorde allt för att besvara minna 1000 frågor innan bröllopet...och för att hjälpa till på plats. Vi fick vårt drömbröllop och till en mycket rimlig peng. Rekommenderas! Restaurangen har supergod mat! Vi återvänder garanterat!

1  Tack lindaolsson79
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Mysigt och trevligt hotell. Nyrenoverat och väldigt bra standard för att vara ett trestjärnigt hotell. Välkomnade och personligt. Härligt poolområde precis vid en liten strand. Fantastisk utsikt från restaurangen, som serverar bra mat till bra priser.

Tack erijak
Omdömet skrevs 19 juli 2016

Vi var ett par som stannade 5 nätter, ett ganska enkelt men otroligt charmigt hotell med trevlig personal. Restaurangen som ligger i anslutning till hotellet har supergod mat och var känd på ön. Två fina pooler och bryggor som går ut i havet. Sten- och klippbad som var fantastiskt härligt med bryggor att gå ut på. Det går att promenera till fina stränder i närheten. Absolut värt ett besök!!!! Zara och Mats

Rumstips: Tvårumslägenhet, fräscht med balkong dock inte havsutsikt men det gjorde inget, fin gård
Tack zara1112016
Omdömet skrevs 28 juni 2016 från mobil enhet

Bra service och prydligt hotell med sköna sängar och mycket trevlig personal. De fixade restaurangbesök med taxi och städning var top notch. Typ. Nära till pol, restaurang och bar. Hyfsat kök i rummet, hade kunnat uppdaterats, och trasiga lampor drog ner lite.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Bjarne E