“Great getaway close to the city”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Datum för vistelsen: augusti 2013
Standard Rum
Läge Renlighet
Incheckning/reception Service
Skulle jag rekommendera den här semesterbostaden till en nära vän?
Rekommenderas för:
En romantisk resa Äldre resenärer
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 5 2013
Thank you very much, Lisa, for your excellent review.
Simon
Canada
Omdömet skrevs 22 augusti 2013 för en vistelse i augusti 2013

Datum för vistelsen: augusti 2013
Standard Rum
Läge Renlighet
Incheckning/reception Service
Skulle jag rekommendera den här semesterbostaden till en nära vän?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 22 2013
Dear Maher,

Thank you for your review. I'm looking forward to seeing you again in the future. By the way, the flipkey.com booking site should return the holding of your security deposit to your credit card very soon. Thanks again and I'm glad you enjoyed staying in our cottage.

Simon
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera