“Gott kaffe”

Viggbyholms Stationskafe
Rankad som nr 1 av 3 Smått och gott i Taby
Kök: Svenskt, Café
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Här kan man dricka kaffe och köpa fikabröd. Bullar och kakor och annat. Sen kan man ta Roslagsbanan till Östra station eller Österskär.

Tack Michellecamilla

Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Maten och kaffebrödsalternativen håller bra, bitvis hög, kvalitét men det har blivit för dyrt. Sedan är det så tråkigt att inte få välja en glasskula till pajerna istället för vaniljsåsen. Sedan skulle det vara trevligt med några nyheter på menyn. Känns som man glömt bort att det är bra att förnya och överraska lite. Sedan tillhör jag den grupp av gäster som inte uppskattar när bakdelen på serveringspersonalen visas. Dra upp byxorna!

Tack towi_swe
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

En pärla intill Roslagsbanan i stationens gamla stationshus. Intill finns tre fina butiker gåvobutik, blomster- och leksaksbod.
Ett härligt utbud av bakverk och magiska kardemummabullar, luncher och smörgåsar. Jag kan varmt rekommendera frukostpaketet.

Tack Viktoria P
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Hämtsallad med vänner. Lätt överpris och snålt att inte bröd ingick! Snäsigt svar från personal när vi frågade. Inte helt kul när salladen kostade närmare 150 kronor. Salladen i sig var ganska ok.

Datum för besöket: maj 2017
Tack lillasysterx2
Omdömet skrevs 20 april 2017 från mobil enhet

Lekhörna för de mindre barnen. Sjysst frukost och grym blåbärspaj. Tyvärr får barnvagnen stanna utanför även och mitt i vintern, barnet sover i vagnen och caféet är tomt. Drömde om en kaffe i lugn och ro men den gick dom inte med på. Lite väl stelt enligt mig därav det lägre betyget.

Datum för besöket: april 2017
Tack Fjellpinglan

Resenärer som tittade på Viggbyholms Stationskafe tittade också på

Taby, Stockholms län

Taby, Stockholms län

Besökt Viggbyholms Stationskafe? Berätta vad du tyckte!