Travelocity
Hurb189 US$
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket nöjd med ett fräscht rum på 7 våningen med fin utsikt! (vi var 3 st som delade rum )2 av oss tyckte sängarna var sköna! Väldigt trevlig och serviceminded personal i receptionen och frukost/ restaurangen! Ett extra stort plus till kocken Augusto som lagade fantastisk god middag de 2 dagarna vi besökte er- var rädd om honom
// vänligen Irene Josefsson, Helsingborg

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack sskirjo
Linnéa Sandgren, Guest Services / Front Office på Scandic Täby, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2021

Hej,
Tack för att du lagt ner tid och gett oss ditt omdöme.
Så roligt att se att ni trivdes hos oss och att ni njöt av kockens mat i restaurangen. Jag tar självklart med mig din fina feedback till övriga i personalen. Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 30 juli 2021

Supertrevlig personal dygnet runt och jättebra service! Olidlig värme under vår vistelse så personalen började med att komma upp med två fläktar, men när inte ens det hjälpte kom städpersonalen och låste upp stora fönstret på vårat rum! Första natten kunde jag inte sova på grund av värmen, så då stod jag och pratade med receptionisten klockan 03:30 på natten och han försökte hjälpa till och komma med tips hur vi skulle gå tillväga (byta rum, fler fläktar osv.) Han jag pratade med var väldigt trevlig och hjälpsam i sommarhettan. Mycket nöjda med vårat besök!

Tack 1337nilsf

Hej,
Tack för din feedback.
Härligt att du uppskattar våran personal på hotellet. Under dessa varma soldagar gör vi självklart allt vi kan för att få ner temperaturen i en mån vi har. Våra Superiorrum har ett air cooling system som vi varmt rekommenderar att boka under heta dagar. Jag tar självklart med mig din feedback gällande hettan och våran hjälpsamma natt personal. Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 28 juli 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 27 juli 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 24 juli 2021

Stort och fräscht superiorrum på 8:e våningen med stora fönster. Upplevelsedusch i badrummet. Jättetrevlig och serviceinriktad personal i receptionen. Bra gratisparkering med gott om platser utanför. Sängarna var dock något för mjuka för vår smak. Skönt med luftkonditionering på rummet. Bra utbud på frukostbuffén. Kul att det fanns gröt men vi saknade lite mer frukt och olika sorters meloner.

Rumstips: Välj gärna superiorrummen på de 2 översta våningarna.
Tack Jorgen E

Hej hej,
Tack för att ni valde att bo hos oss på Scandic Täby!
Så roligt att ni trivdes under eran vistelse och uppmärksammat personalen. Varmt välkommen tillbaka snart igen!