Öppet i dag: 10:00 - 20:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Svårslaget shoppingcenter!!😍

Få stora köpcentrum mäter sig med detta!! Märkesvaror i en uppsjö samt bra klipp om man strosar ... läs mer

Omdömet skrevs 3 juni 2020

LadySoBi
Sverige
Läs alla 253 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Taby
från 159,49 US$
från 197,86 US$
från 101,93 US$
från 131,91 US$
Omdömet skrevs 12 februari 2020

stort och välfyllt köpcentrum med allt ifrån vanliga klädkedjor till märkeskläder. Trevliga fikaställen och många restauranger att välja både i och utanför centrum. Stort centrum och lätt att gå vilse :-)Enkelt att parkera och om man tecknar medlemskap fyra timmars fri parkering. Många bra platser att sitta på och hänga med kompisar.

Tack LadySoBi
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Enligt mig norrortens bästa shopping center. Vi har flera av våra favoriter där. Ett plus är 4h fri parkering.

Tack RALEX2019
Omdömet skrevs 12 februari 2020

Detta centrum har allt du behöver möjligtvis att några butiker saknas men du hittar helt klart det du behöver. Allt från kläder till resturanger. Ett stort plus är bra parkeringsmöjligheter.

Tack AnnF1418
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt köpcentrum. Finns ett bra urval av butiker som gör att det finns nått för alla smaker. Finns även restauranger till snabbmat och juice barer att välja mellan i matväg.

Tack 205filippaa
Omdömet skrevs 17 januari 2020 från mobil enhet

Bra Galleria! Allt finns och det är ljust och fräscht. Känns trevligt att handla här och känns som mera space på ngt sätt.

Datum för upplevelsen: januari 2020
2  Tack ToveM16