“Fantastisk restaurang av tre”
Omdöme om Lilla Hantverkaren

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Lilla Hantverkaren
Rankad som nr 19 av 70 Restauranger i Taby
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Fantastisk restaurang av tre anledningar. 1. Maten är fantastisk. Pizzorna håller högsta klass men det som verkligen imponerar är kötträtterna. Alltid perfekt tillagade och riktigt riktigt bra kvalite på köttet.
2. Servicen är otroligt välkomnande, familjär och avslappnad.
3. Priserna - bra priser!

Datum för besöket: februari 2020
Tack 445johank

Omdömet skrevs 17 november 2019

Fantastiskt trevlig och rolig personal som serverar riktigt god mat! Här trivs man! Vi har bott i Täby i 12 år och har letat efter någon mysig kvarterskrog med familjär stämning, och i veckan hittade vi den! Vi har gjort två besök och ätit fantastiskt goda pizzor och kötträtterna kan vi varmt rekommendera. Ett stort plus är att de även fått våra tonårsbarn att känna sig varmt välkomnade. Mycket lätt att ta sig hit även för de som inte bor i kyrkbyn, restaurangen ligger vid tågstationen.

Datum för besöket: november 2019
Tack Charlotte1150
Omdömet skrevs 23 augusti 2019

Trevligt ställe med god mat och fantastisk personal,men som smålänning är det svårt att hitta någon som betalar

Datum för besöket: augusti 2019
2  Tack ChristerS162
Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Beställer 2 familjepizzor, Vesuvio och Campagnola. Tjocka bottnar på båda pizzorna. Kanten är ca 7 cm. Väldigt lite på pizzorna, osten nästan obefintlig. Skinka och korven såg vi knappt. Mycket dyrt. 300 kr styck.
Otrevlig personal.

Datum för besöket: maj 2019
2  Tack marhdj
Omdömet skrevs 28 juli 2018

Vi var här och tog några öl. Det är inget speciellt med denna restaurang, men de har bra öl och artig personal.

Datum för besöket: juli 2018
Tack StefanHaeger

Resenärer som tittade på Lilla Hantverkaren tittade också på

Taby, Stockholms län

Besökt Lilla Hantverkaren? Berätta vad du tyckte!