Omdömet skrevs 28 april 2019 från mobil enhet

Ett väldigt prisvärt och trevligt litet hotell med en vidunderlig sjöutsikt. Många fina sittplatser utanför vid sjön. Rent och fräscht hotell. Frukost på närliggande restaurang Strandkanten som innehöll allt man behöver. Inte riktigt toppklass vad gäller bröd och råvaror men ett gott och rikligt utbud. Allt framdukat med omsorg om detaljerna på ett hemtrevligt vis. Trevlig personal och härlig miljö. Vi är mycket nöjda och kommer garanterat tillbaka.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Lyxmulle
Omdömet skrevs 6 april 2019 från mobil enhet

Jag tror de förtjänar en 5:a utifrån känslan och vad man ser men för egen del var det ett för kort stopp för att avgöra personal och restaurang vad bra.
Fint och rent och jag definitivt kommer att åka tillbaka hit.

Datum för vistelsen: april 2019
Restyp: Reste ensam
1  Tack Speed_Sweden
Omdömet skrevs 23 oktober 2018

Suveränt läge, några minuter bort från motorvägen finns denna anläggning!
Vi blev verkligen positivt överraskade av både rum och det fantastiska läget. Även om byggnaderna är gamla och rymmer mycken historia så var rummet/rummen fräscht inrett och rent.....fick en komma hem känsla

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack _helenwannehag
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Detta lilla hotell har bara 8 rum. Rummen är väldigt fräscha, läget är fantastskt intill sjön och restaurangen är toppenbra! Sängen var skön och frukosten erbjöd allt man kan önska. Kommer mer än gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Susbes
Omdömet skrevs 24 juni 2018

Detta är ett av mina absoluta favorithotell! Det är otroligt vackert beläget alldeles vid sjön och de flesta rum har sjöutsikt. Sängarna är otroligt sköna och rummen är ljusa och trevliga. Frukosten serveras i tillhörande Restaurang Strandkanten där Du även checkar in och kan äta både lunch och middag. Maten är fantastisk, vällagad med mycket kärlek och omsorg. Personalen är jättetrevlig och stämning väldigt avslappnad och mysig.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Vargtiken