“Kanonställe i budgetklass”
Omdöme om Pizzeria Katrine

Pizzeria Katrine
Rankad som nr 10 av 45 Restauranger i Karlskoga
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Stannade till på vägen hem. Personalen är jättetrevlig och snabb. Detta är ingen ”lyxpizzaställe” men boy, de vet vad de sysslar med. Pizzorna håller en klass som är är högt över medel. Smarrig deg och inte för rinniga, trotts räkor. Barnpizzorna är stora nog att mätta en vuxen, som inte äter som en häst.

Tack Erik Å

Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Mycket bra på alla sätt!!
God mat, bra service, trevlig personal osv.
Vi åt en räkcocktail till förrätt. lax planka till huvudrätt och efterrätt orkade vi inte.
Vi rekommenderar verkligen detta ställe jättebra!

Tack Katharina O
Omdömet skrevs 12 oktober 2017

Jag åt en plankstek, den var ordinär. Köttet var ok men portionen lite snålt tilltagen, moset smakade gott men jag misstänker att det inte var egenlagat. Bearnaisen smakade precis som den brukar på pizzerior. Servicen var bra.

Tack Janne K
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Vi ringer och beställer pizza, en hensta (kebabpizza) och en pizza poker. Poängterar att den ena pizzan skall vara utan svamp och han repeterar på telefon. När vi kommer hem är det svamp på pizzan, vi ringer tillbaka och den som svarar säger att vi aldrig sagt att den skulle vara utan svamp och om vi hade gjort det så skulle han skrivit upp det. Det roliga är att min sambo suttit bredvid mig när vi beställt och poängterat att det skulle vara utan svamp varpå jag sa det vid beställningen. Kebaben på pizza nr 2 var inte färdiglagad. Detta var sista besöket på denna "restaurang" - otrevliga pizzabagare och dålig mat. Skall man äta pizza i Karlskoga så rekommenderas Amadeus och Salladsbaren.
Undvik detta ställe!!!

1  Tack snowcrash2018
Omdömet skrevs 10 maj 2017 från mobil enhet

Alltid god mat. Bra service. Stans godaste pizza som ska ätas direkt på plats när den kommer direkt ur ugnen. Ps även stans färskaste/godaste pizzasallad.

1  Tack MerSar

Resenärer som tittade på Pizzeria Katrine tittade också på

Karlskoga, Örebro län

Besökt Pizzeria Katrine? Berätta vad du tyckte!