Priceline
StayForLong
Omdömet skrevs 2 oktober 2016

Datum för vistelsen: september 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Homewood Suites by Hilton
Kevin_Pelkey, General Manager på Homewood Suites by Hilton Atlanta - Peachtree Corners / Norcross, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2016

Omdömet skrevs 29 maj 2016

Omdömen sammanställs i samarbete med Homewood Suites by Hilton
Kevin_Pelkey, General Manager på Homewood Suites by Hilton Atlanta - Peachtree Corners / Norcross, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2016

Omdömet skrevs 23 maj 2016

Omdömen sammanställs i samarbete med Homewood Suites by Hilton
Kevin_Pelkey, General Manager på Homewood Suites by Hilton Atlanta - Peachtree Corners / Norcross, svarade på det här omdömetSvarade 27 maj 2016

Omdömet skrevs 23 maj 2016

Omdömet skrevs 21 maj 2016

Rumstips: Do not stay in any of the building separate from the lobby....run down, dirty and un-secure.
Datum för vistelsen: april 2016