Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com159 US$
Priceline168 US$
eDreams159 US$
Travelocity159 US$
Trip.com173 US$
Omdömet skrevs 30 augusti 2021

Platsen är helt unik så det är synd att det inte satsas på att rusta upp. Rummen skulle behöva renoveras, sprickor i badkaret, fasaden behöver ny murputs. Frukosten är verkligen inte mer än standard. Middagen var inte alls så god som förväntat, svag presentation och platta smaker. Lunchen däremot var jättebra! Servicen medel. Rummet var fullt av skalbaggar på kvällen, mindre charmigt. Över lag en trevlig upplevelse.

1  Tack lindaejag
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2021

Tack för att ni valde oss och för återkopplingen. Vi tar till oss av denna och skall se över alla punkter. Vi jobbar kontinuerligt med att uppdatera produkten, dock tar detta tid. Vi hoppas få välkomna dig i framtiden igen.

Omdömet skrevs 25 augusti 2021 från mobil enhet

Bra kundservice, trevlig personal, vackert beläget, bra frukostbuffé, nya baren Alice var fräsch och bra mat och drinkar . Skulle vara bra om dom renoverade fasaden och fräschare upp inredningen i rummen till 2020 tal.
Förra året var vi på spat och det var en positiv upplevelse . Vi var även i franska matsalen förra året och det var bra mat!
Jag kommer definitivt åka dit igen!
Lunchrestaurangen är också bra!

1  Tack JasmineW743
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2021

Tack för att ni valde oss JasmineW743 och för återkopplingen., det uppskattas verkligen. Planer på uppfräschning av fasad och rum pågår. Vi hoppas få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Vill man ha kvalite på allt vad ett hotell innebär så är det hit man ska! Vackert läge i en vacker byggnad! Personalen är professionell och otroligt trevliga. Frukos buffén hade bra urval och smakade gudomligt och

2  Tack emagni759860
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2021

Tack för att du valde oss emagni759860 och tack för återkopplingen. Detta ger oss ny energi att förbättra oss för framtiden. Vi hoppas få se dig här snart igen!

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Besökte hotellet med tjejen hade även bokat spa men spat var inte värt det och rummet kändes allmänt gammal, utbudet på frukosten var inte bra nog och brödet hade tagit slut men dom fyllde aldrig på vilket är jätte tråkigt.

2  Tack anawab738805

Tack för att du valde oss och för återkopplingen. Trist att höra att ni inte var helt nöjda med upplevelsen. Vi tar till oss av detta och skall se över dessa saker, så vi bättre kan möta gästerna i framtiden. Vi hoppas få se dig i framtiden hos oss.

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Allt var kanon, läget, utsikten, rummet var jättebra med riktigt sköna sängar, frukosten var bra och där bjöds det på det mesta, samt vilket promenadstråk det bjöds på.
Man känner verkligen vilken renommé detta ställe besitter när man är där.
Top notch

2  Tack mberg392831

Tack för att du valde oss mberg392831 och för återkopplingen. Vi uppskattar det verkligen. Ger oss ny energi att jobba vidare och förbättra produkten och servicen för framtiden. Vi hoppas få se dig snart igen!