SPARA 26 US$
Priceline187 US$
Hurb202 US$

Ska jag börja med det positiva kanske
Läget vid vattnet.
Otroligt vacker byggnad
Trevlig personal
Gratis parkering

minus
•Extremt stort behov av ommålning på alla ytor. Det är stora flagor, spackelfläckar.
Utvändigt är det stora fläckar med saknad av färg.
Textiler så som gardiner och mattor på hotellet har nog varit där sen 80 talet.
Fönsterna ser ruttna ut.
Ingen minibar.
Roomservice har en serviceavgift på 220:-!
Rummen behöver både ny färg och nya möbler och textiler om man ska ha dom priserna.
Rummen är inte ljudisolerade, vi vaknade av att några hade fest i rummet/balkongen bredvid.
Ingen morgonrock på rummet.
Hade gärna fått fler kaffepåsar och mjölk på rummet.

Väldigt synd att skicket är så dåligt på hotellet, det skulle kunna bli Stockholms finaste hotell om det hade renoverats.

Tack DN1973
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för att ni valde bo hos oss och för återkopplingen DN1973!

Hotellet är i kontinuerligt behov av underhåll och vi uppdaterar produkten kontinuerligt. Dock tar detta lite tid med bygglov etc, men skam den som ger sig. Vi har valt att ha minibarer på sviter, i övrigt välkomnar vi gästerna till våra barer för att njuta av goda drinkar. Du får gärna maila mig på jyrki.sahamies@grandsaltsjobaden.se om vilken rum ni bodde i, så skall vi genast kolla isoleringen. Mera kaffe och mjölk går lätt att ordna med ett snabbt samtal till receptionen.

Vi hoppas få se er snart igen!

Vi var där på en weekend och hade väldig tur med vädret så
rum 322 var perfekt med en stor balkong med utsikt över hamnen.
Tyvärr är hotellet väldigt slitet när man kolla lite närmare i rum 322 höll
fönsterbrädan på att lossna och ACn fungerade inte.
annars hade vi en väldigt bra middag och Spa upplevelse.

Tack Y4569CTpeter_

Tack för att ni valde bo hos oss och för återkopplingen Y4569CTpeter_! Vi jobbar kontinuerligt med att uppdatera produkten, vilken dock tar lite tid. Vi hoppas få välkomna er snart igen och att ni då skall få se vad vi hunnit göra tills dess!

Omdömet skrevs 14 maj 2021

Hotellet har en genuin atmosfär och man känner sig välkommen. Vi hade ett paket med spatillgång och frukost inkluderade och de motsvarade våra höga förväntningar. Middagen var god och vällagad, men kostade mer än hela hotellbokningen. Sammantaget var vistelsen i alla fall prisvärd.

Tack Sven1947
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2021

Tack för återkopplingen Sven1947! Vad kul att ni besökte oss och tack för att ni tog er tiden att återkoppla. Uppskattas då det ger oss en chans att bli bättre. Vi hoppas få se er snart igen!

Omdömet skrevs 14 maj 2021

Rummet (juniorsvit) var stort men slitet på väggar, tak och en del trasiga inredningsdetaljer. Sängen var superskön. För små handdukar och saknade dunkuddar.
Spat var bra, lagom med folk så ingen kö eller trängsel.
Middagen var ok men inte mer, huvudrätten var bra men de andra två rätterna var inte bra. Efterrätten kändes hemmagjord och inte på ett bra sätt. Servicen i restaurangen var dålig och väntan mellan rätterna var jättelång.

Tack LinaNi

Vad kul att ni besökte oss och tack för återkopplingen LinaNi! Vi uppskattar detta stort och tar till oss av detta. Vi hoppas få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Vi bokade hotellet för att ha en lugn vistelse under valborgshelgen, men var massa fester överallt i sviterna. Som va högljuda och absolut inte följde restriktionerna. Riktigt dåligt! Förmodligen min sämsta hotellupplevelse i livet hittills

2  Tack Travelleraround10000
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2021

Tack för att du valde bo hos oss och för återkopplingen Travelleraround10000! Många gäster valde fira Valborg genom att boka rum hos oss. Vissa av dessa blev tyvärr lite högljudda, vilket vår nattpersonal gick runt och kollade samt påpekade till de som var i rummen. Utöver det störande ljudet, följdes restriktionerna som gäller i hotellet. Beklagar att ni inte er upplevelse blev den bästa, men vid ert nästa besök kontakta mig direkt på jyrki.sahamies@grandsaltsjobaden.se så skall jag ta hand om er bokning. VArmt välkomna tillbaka.