Travelocity
Orbitz.com
Hurb202 US$
1924 av 574 omdömen
Omdömet skrevs 14 maj 2021

Rummet (juniorsvit) var stort men slitet på väggar, tak och en del trasiga inredningsdetaljer. Sängen var superskön. För små handdukar och saknade dunkuddar.
Spat var bra, lagom med folk så ingen kö eller trängsel.
Middagen var ok men inte mer, huvudrätten var bra men de andra två rätterna var inte bra. Efterrätten kändes hemmagjord och inte på ett bra sätt. Servicen i restaurangen var dålig och väntan mellan rätterna var jättelång.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack LinaNi
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2021

Vad kul att ni besökte oss och tack för återkopplingen LinaNi! Vi uppskattar detta stort och tar till oss av detta. Vi hoppas få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Vi bokade hotellet för att ha en lugn vistelse under valborgshelgen, men var massa fester överallt i sviterna. Som va högljuda och absolut inte följde restriktionerna. Riktigt dåligt! Förmodligen min sämsta hotellupplevelse i livet hittills

Datum för vistelsen: maj 2021
3  Tack Travelleraround10000
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2021

Tack för att du valde bo hos oss och för återkopplingen Travelleraround10000! Många gäster valde fira Valborg genom att boka rum hos oss. Vissa av dessa blev tyvärr lite högljudda, vilket vår nattpersonal gick runt och kollade samt påpekade till de som var i rummen. Utöver det störande ljudet, följdes restriktionerna som gäller i hotellet. Beklagar att ni inte er upplevelse blev den bästa, men vid ert nästa besök kontakta mig direkt på jyrki.sahamies@grandsaltsjobaden.se så skall jag ta hand om er bokning. VArmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 24 april 2021

En kall februaridag kom vi. Mycket trevlig personal i receptionen och vi fick ett underbart rum på 3:e våningen, med bokhyllor och mycket yta, skön säng och fint badrum. Tyvärr fanns ingen bokning i SPA-avdelningen, några ockuperade bubbelpoolen så man fick säga till att det fanns fler som ville utnyttja. Vi åt inte på hotellet men baren Alice var mycket mysig. Vi fick en fin frukost. En stor fördel för oss som inte har bil är att man kan ta Saltsjöbanan ända fram.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack birgitta I
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2021

Tack för återkopplingen birgitta I! Vi uppskattar att du tar dig tiden och berättar om vistelsen. Vi får ny energi av återkopplingen, då vi ser att det vi gör är rätt och uppskattas, samt nya tips om saker som vi kan göra bättre.- Vi hoppas få se dig snart igen hos oss!

Omdömet skrevs 19 april 2021

Så nöjd med allt Tornsviten , Spa , Middagen , Frukosten! Jag var där med två tjejkompisar och vi hade så kul! Helt perfekt weekend & utsikten helt magisk! Så trevlig personal med!

Rekommenderar starkt! Kommer gärna åka dit snart igen

Victoria Dombret

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Victoria D
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2021

Vad glada vi blir att ni är så nöjda med vistelsen och att ni tog er tid att återkoppla om detta Victoria D! Vi kommer dela med oss av detta till personalen som kommer få ny energi att fortsätta vidareutveckla och vidareutvecklas. Vi hoppas få se er snart igen!

Omdömet skrevs 19 april 2021

Mycket god mat, vackra lokaler och fantastiskt läge med flera fina promenadmöjligheter i närheten av vattnet. Vinpaketet till maten var perfekt och baren Alice efter middagen var också den väldigt bra!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Matilda64

Tack för att ni besökte oss och för återkopplingen Matilda64! Vi uppskattar stort din återkoppling och tar det som ett kvitto på att det vi gör är rätt. Vi hoppas få se dig snart igen!