Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 19 april 2021

Så nöjd med allt Tornsviten , Spa , Middagen , Frukosten! Jag var där med två tjejkompisar och vi hade så kul! Helt perfekt weekend & utsikten helt magisk! Så trevlig personal med!

Rekommenderar starkt! Kommer gärna åka dit snart igen

Victoria Dombret

1  Tack Victoria D
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2021

Vad glada vi blir att ni är så nöjda med vistelsen och att ni tog er tid att återkoppla om detta Victoria D! Vi kommer dela med oss av detta till personalen som kommer få ny energi att fortsätta vidareutveckla och vidareutvecklas. Vi hoppas få se er snart igen!

Omdömet skrevs 19 april 2021

Mycket god mat, vackra lokaler och fantastiskt läge med flera fina promenadmöjligheter i närheten av vattnet. Vinpaketet till maten var perfekt och baren Alice efter middagen var också den väldigt bra!

1  Tack Matilda64

Tack för att ni besökte oss och för återkopplingen Matilda64! Vi uppskattar stort din återkoppling och tar det som ett kvitto på att det vi gör är rätt. Vi hoppas få se dig snart igen!

Omdömet skrevs 4 april 2021

Vackert beläget med fina rum. Mörkerläggningsgardinen räckte dock bara drygt halva fönstret så solen gassade in tidig morgon. Kuddarna var för höga och stenhårda, med risk för nackspärr. Poolområdet var fantastiskt och utan trängsel, kändes fräscht. Maten var dyr och kändes som helfabrikat, om än vackert upplagd. Varken middag eller frukost var särskilt imponerande smakmässigt. Saknade tillgång till handsprit vid borden för självservering.

1  Tack Lyckopuffen
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2021

Tack Lyckopuffen för att du valde bo hos oss och för återkopplingen.
Vi skall genast kolla av rummet och åtgärda gardinerna. Vi bemannar 24 timmar i dygnet, så om man har önskemål om något så som mjukare kuddar kan man tryggt ringa receptionen dygnet runt. Vad trist att höra att vår populära mat inte förr er i smaken, allt är hemmagjort av våra duktiga kockar. Vi hoppas få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 23 mars 2021

Grand Hotel Saltsjöbaden ligger extremt fint till och kan tänka mig speciellt sommartid att det är mysigt att bara åka hit och strosa omkring. Entrén och lobbyn var väldigt vacker och pampig likaså övriga gemensamma ytor på hotellet. Maten (både middagen och frukosten) var väldigt god och spa-delen höll en bra standard. Det som tyvärr drar ner betyget mest var rummet. Vi tog dock bara ett vanliga standard dubbelrum med havsutsikt men tycker man kan förvänta sig lite mer utav rummet då det kändes ganska slitet och eftersatt. Småsaker som skulle kunna förbättras är minikyl(antar det bara fanns på dom finare rummen), skohorn, hotellkuddar till sängen (två väldigt små kuddar fanns nu) och att en del spindelnät och spindlar städades bort.

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack stefanpalm2021
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2021

Tack stefanpalm2021 att du valde bo hos oss och för återkopplingen av vistelsen. Vad härligt att du var nöjd med vistelsen. Vi jobbar kontinuerligt med att uppdatera produkten, dock tar det ju lite tid. Vi hoppas få se dig snart hos oss igen och att du då skall få se de nyheter vi gjort. Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 4 mars 2021

Underbar miljö, fantastisk personal och riktigt bra mat! Värt varenda krona. Utsikten från hotellet ger en lugn i själen! Mina barn och jag kommer gärna tillbaka hit, snarast. Vi har nu laddat batterierna ordentligt tack vare Grand Hotell Saltsjöbaden.

Datum för vistelsen: mars 2021
1  Tack SVMC79
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2021

Tack SVMC79 för att du valde att bo hos oss och för att du återkopplar om vistelsen. Vilket kvitto på att allt arbete vi lagt ner är rätt och vad glada vi blir att ni haft en så underbar vistelse. Vi hoppas på att få se er snart igen!