Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 23 mars 2021

Grand Hotel Saltsjöbaden ligger extremt fint till och kan tänka mig speciellt sommartid att det är mysigt att bara åka hit och strosa omkring. Entrén och lobbyn var väldigt vacker och pampig likaså övriga gemensamma ytor på hotellet. Maten (både middagen och frukosten) var väldigt god och spa-delen höll en bra standard. Det som tyvärr drar ner betyget mest var rummet. Vi tog dock bara ett vanliga standard dubbelrum med havsutsikt men tycker man kan förvänta sig lite mer utav rummet då det kändes ganska slitet och eftersatt. Småsaker som skulle kunna förbättras är minikyl(antar det bara fanns på dom finare rummen), skohorn, hotellkuddar till sängen (två väldigt små kuddar fanns nu) och att en del spindelnät och spindlar städades bort.

Datum för vistelsen: mars 2021
2  Tack stefanpalm2021
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2021

Tack stefanpalm2021 att du valde bo hos oss och för återkopplingen av vistelsen. Vad härligt att du var nöjd med vistelsen. Vi jobbar kontinuerligt med att uppdatera produkten, dock tar det ju lite tid. Vi hoppas få se dig snart hos oss igen och att du då skall få se de nyheter vi gjort. Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 4 mars 2021

Underbar miljö, fantastisk personal och riktigt bra mat! Värt varenda krona. Utsikten från hotellet ger en lugn i själen! Mina barn och jag kommer gärna tillbaka hit, snarast. Vi har nu laddat batterierna ordentligt tack vare Grand Hotell Saltsjöbaden.

Datum för vistelsen: mars 2021
2  Tack SVMC79
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2021

Tack SVMC79 för att du valde att bo hos oss och för att du återkopplar om vistelsen. Vilket kvitto på att allt arbete vi lagt ner är rätt och vad glada vi blir att ni haft en så underbar vistelse. Vi hoppas på att få se er snart igen!

Omdömet skrevs 28 februari 2021

Vi hade en toppenbra vistelse i samband med min 60årsdag. Vårt rum blev uppgraderat utan kostnad som en gåva från hotellet, trevligt. Mysig spa-avdelning. Åt en mycket god tre-rätters middag. Bra frukost, lyxigt att kunna göra egna våfflor.

Datum för vistelsen: februari 2021
2  Tack Eva D
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2021

Vad kul Eva D att du valde fira hos oss och att det blev en lyckad vistelse! Tack för att du också tog dig tid att återkoppla om vistelsen, då det ger oss feed back och ny energi att jobba vidare med att utveckla produkten och skapa oförglömliga besök till våra gäster. Vi hoppas ha glädjen att få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 23 februari 2021

Fantastisk omgivning, bra service, bra utsikt från rummet. Något nedgånget över lag, lite målarfärg en eftermiddag skulle göra mycket. Bra tillgänglighet med fri parkering. Rekommenderas starkt för en romantisk weekend sommar som vinter.

Datum för vistelsen: februari 2021
2  Tack jlande311830
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2021

Tack jlande311830 för att du valde bo hos oss och för att du återkopplat om vistelsen! Vad härligt att ni hade en underbar vistelse, det ser vi som ett bevis att det vi jobbar mot är rätt och ger oss ny energi att fortsätta arbetet. Vi hoppas få se dig snart igen!

Omdömet skrevs 3 februari 2021

Mycket trevligt
Kommer att återkomma.
Sommar besök.
Mycket angenäm omgivning.
Trevligt promenad stråk vid vattnet.
Även 1 åringen hade det bra.
Tyckte om ankan till middagen var mycket god
Vi återkommer gärna // Lena

Datum för vistelsen: januari 2021
2  Tack lenalemethy
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2021

Tack lenalemethy för att ni valde bo hos oss och att berätta om er vistelse. Vi blir så glada att höra att ni var mycket nöjda med vistelsen. Vi ser så framemot att få välkomna er igen i sommar!