Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Omdömet skrevs 23 februari 2021

Fantastisk omgivning, bra service, bra utsikt från rummet. Något nedgånget över lag, lite målarfärg en eftermiddag skulle göra mycket. Bra tillgänglighet med fri parkering. Rekommenderas starkt för en romantisk weekend sommar som vinter.

Datum för vistelsen: februari 2021
2  Tack jlande311830
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2021

Tack jlande311830 för att du valde bo hos oss och för att du återkopplat om vistelsen! Vad härligt att ni hade en underbar vistelse, det ser vi som ett bevis att det vi jobbar mot är rätt och ger oss ny energi att fortsätta arbetet. Vi hoppas få se dig snart igen!

Omdömet skrevs 3 februari 2021

Mycket trevligt
Kommer att återkomma.
Sommar besök.
Mycket angenäm omgivning.
Trevligt promenad stråk vid vattnet.
Även 1 åringen hade det bra.
Tyckte om ankan till middagen var mycket god
Vi återkommer gärna // Lena

Datum för vistelsen: januari 2021
2  Tack lenalemethy
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2021

Tack lenalemethy för att ni valde bo hos oss och att berätta om er vistelse. Vi blir så glada att höra att ni var mycket nöjda med vistelsen. Vi ser så framemot att få välkomna er igen i sommar!

Omdömet skrevs 15 januari 2021 från mobil enhet

Firade fru och mor på hennes 50-års dag med en liten spa weekend i familjens tecken!
Helt underbar personal som välkomnade med en rumsuppgradering för att gratulera jubilaren.
Allt var väl ordnat som de lovat med champagne, tilltugg och rosor på rummet.
Verkligen ett lyxigt boende även om det behöver lite ”kärlek” på vissa ställen.
I pandemitider så hade de väl ordnat och det fanns gott om ytor och kändes nästan som vi var själva på hotellet ibland. Maten som bjöds var helt underbar.
På Spa avdelningen var också personalen otroligt trevlig och hjälpsam och även här hade man ordning så det aldrig kändes osäkert. Vi tackar alla på Grand för några oförglömliga dagar och vi kommer garanterat att återvända!

Datum för vistelsen: januari 2021
2  Tack Putte69
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2021

Vad kul att ni valde fira hos oss och varmaste gratulationerna i efterskott. Tack för att ni även tog er tid att återkoppla om er vistelse. Vad roligt att höra att allt var lyckat. Vi hoppas att få se er snart igen!

Omdömet skrevs 6 december 2020

Perfekt Hotel för en avkopplande helg , eller för en SPAdag. Historisk miljö med all modern bekvämlighet.
Mysiga rum.
Fantastisk mat.
Sommartid kan den fina närmiljön utnyttjas till sol , bad & långpromenader.

Datum för vistelsen: december 2020
2  Tack katarinalm2020
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2020

Tack katarinaakm2020 att du valde bo hos oss och att du tog dig tiden att berätta om din vistelse. Vad glada vi blir att du var nöjd med vistelsen och fick en avkopplande helg hos oss. Vi hoppas få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 29 november 2020

Grand lever fortfarande verkligen upp till förväntningarna att sätta guldkant på vistelse hos dem!
Trevligt, familjärt bemötande från ankomst till avfärd där ingen fråga blev obesvarad utan tvärtom väldigt proffsig information med en positiv attityd.
Rummet fantastiskt med magnifik utsikt, rekommenderar att välja juniorsvit om det finns ledigt!
Maten välkomponerad med hög kvalitet och med bra dryckestips. Frukosten höll även den högsta standard och över förväntan. Rekommenderas att boka ett perfekt dygn i lyx och avkoppling vilket kan behövas i dessa eländiga tider.

Datum för vistelsen: november 2020
2  Tack jandS5939YZ
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2020

Tack för återkopplingen jandS5939YZ! Vad härligt att höra att du var så nöjd med din vistelse och att vi kunde sätta en guldkant på den. Jag kommer dela med mig din återkoppling till mina kolleger , som kommer ge dem ny energi att fortsätta jobbet med att leverera oförglömliga vistelser för våra gäster.

Hoppas vi ses snart igen!