Priceline
ZenHotels.com
Trip.com
StayForLong
Omdömet skrevs 15 januari 2021 från mobil enhet

Firade fru och mor på hennes 50-års dag med en liten spa weekend i familjens tecken!
Helt underbar personal som välkomnade med en rumsuppgradering för att gratulera jubilaren.
Allt var väl ordnat som de lovat med champagne, tilltugg och rosor på rummet.
Verkligen ett lyxigt boende även om det behöver lite ”kärlek” på vissa ställen.
I pandemitider så hade de väl ordnat och det fanns gott om ytor och kändes nästan som vi var själva på hotellet ibland. Maten som bjöds var helt underbar.
På Spa avdelningen var också personalen otroligt trevlig och hjälpsam och även här hade man ordning så det aldrig kändes osäkert. Vi tackar alla på Grand för några oförglömliga dagar och vi kommer garanterat att återvända!

Datum för vistelsen: januari 2021
2  Tack Putte69
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2021

Vad kul att ni valde fira hos oss och varmaste gratulationerna i efterskott. Tack för att ni även tog er tid att återkoppla om er vistelse. Vad roligt att höra att allt var lyckat. Vi hoppas att få se er snart igen!

Omdömet skrevs 6 december 2020

Perfekt Hotel för en avkopplande helg , eller för en SPAdag. Historisk miljö med all modern bekvämlighet.
Mysiga rum.
Fantastisk mat.
Sommartid kan den fina närmiljön utnyttjas till sol , bad & långpromenader.

Datum för vistelsen: december 2020
2  Tack katarinalm2020
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2020

Tack katarinaakm2020 att du valde bo hos oss och att du tog dig tiden att berätta om din vistelse. Vad glada vi blir att du var nöjd med vistelsen och fick en avkopplande helg hos oss. Vi hoppas få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 29 november 2020

Grand lever fortfarande verkligen upp till förväntningarna att sätta guldkant på vistelse hos dem!
Trevligt, familjärt bemötande från ankomst till avfärd där ingen fråga blev obesvarad utan tvärtom väldigt proffsig information med en positiv attityd.
Rummet fantastiskt med magnifik utsikt, rekommenderar att välja juniorsvit om det finns ledigt!
Maten välkomponerad med hög kvalitet och med bra dryckestips. Frukosten höll även den högsta standard och över förväntan. Rekommenderas att boka ett perfekt dygn i lyx och avkoppling vilket kan behövas i dessa eländiga tider.

2  Tack jandS5939YZ
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2020

Tack för återkopplingen jandS5939YZ! Vad härligt att höra att du var så nöjd med din vistelse och att vi kunde sätta en guldkant på den. Jag kommer dela med mig din återkoppling till mina kolleger , som kommer ge dem ny energi att fortsätta jobbet med att leverera oförglömliga vistelser för våra gäster.

Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 26 november 2020

Jämför med priset jag betala så är det här kanske min sämsta hotellupplevelse någonsin! Det var så dåligt så jag skriver min första omdöme på Tripadvisor. Om man jämför med det man betalar mot det man får så är det inte ens i närheten. Hotellet är jätte gammalt och när jag fick mitt hotellrum så ramlade handtaget av på insidan så jag knappt kom ut. Fick en otrolig panik då jag inte kom ut från rummet.....
När jag påpekade det till personalen så sa de att det skulle fixa det men när jag kom upp rummet så var det inte fixat. Så när jag påpekade det så fick jag ett nytt rum tills slut. .
Sen till Spa avdelning som bara bestod av en pool och en liten bubbelpoolen samt ångbastu för typ 4 personer max. När vi var där var det samma sällskap som paxa bubbelpoolen och ångbastun så vi betalade 300 kr för att få tillträde till en pool i två timmar. Att det kallar det Spa är det största skämtet någonsin!!!
Sen var väggarna väldigt tunna så du kunde tjuvlyssna på vad de sa i rummet bredvid. Hotellet är så gammalt så det känns som det ska ramla ihop vilken sekund som helst. För PRISTET man betalar så är det inte värt att inte åka ta in på hotellet. När vi var där så var hotellet fullbokad och kändes långt ifrån Corona säkert.
/Mohamed

2  Tack T7651EBmohameda

Tack T651EBmohameda för att du tagit dig tid att återkoppla om din vistelse. Beklagar att den inte motsvarade dina förväntningar eller att vi levererade en oförglömlig service, vilket vi är kända för.

Då vi kontinuerligt jobbar med att förbättra oss tar vi tacksamt emot din återkoppling. Vi kommer självklart att se över dessa samt våra rutiner för att detta inte skall ske igen. Våra gästers och vår personals trygghet är det viktigaste för oss och därför följer vi noggrant myndigheternas restriktioner och rekommendationer gällande covid-19. Kommunen har flertal gånger besökt oss och kontrollerat så att vi följer dessa.

När du nästa gång skall besöka oss och bokat, ber jag dig kontakta mig direkt på jyrki.sahamies@grandsaltsjobaden.se så tar jag hand om er vistelse.

Än en gång, beklagar att vistelsen var annat än perfekt och tack för din återkoppling samt chansen att vi kan förbättra oss. Vi hoppas på att få välkomna dig snart igen och då få visa vad vi är kända för.

Omdömet skrevs 9 november 2020

Top tre bästa hotellupplevelserna! Personalen gjorde vistelsen till något alldeles extra. Lyhörda och trevliga, ett rent nöje att spendera helgen hos! Vi kommer definitivt komma tillbaka. Tack Grant Hotell Saltsjöbaden för en upplevelse vi sent kommer glömma!

2  Tack ebbaggg
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2020

Tack för återkopplingen ebbaggg!

Vad kul att höra att du var så nöjd med din vistelse! Jag kommer dela med mig av din återkoppling till alla som kommer ge oss ny energi för framtiden!

Vi hoppas få välkomna dig snart igen!