Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 6 december 2020

Perfekt Hotel för en avkopplande helg , eller för en SPAdag. Historisk miljö med all modern bekvämlighet.
Mysiga rum.
Fantastisk mat.
Sommartid kan den fina närmiljön utnyttjas till sol , bad & långpromenader.

Datum för vistelsen: december 2020
2  Tack katarinalm2020
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2020

Tack katarinaakm2020 att du valde bo hos oss och att du tog dig tiden att berätta om din vistelse. Vad glada vi blir att du var nöjd med vistelsen och fick en avkopplande helg hos oss. Vi hoppas få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 29 november 2020

Grand lever fortfarande verkligen upp till förväntningarna att sätta guldkant på vistelse hos dem!
Trevligt, familjärt bemötande från ankomst till avfärd där ingen fråga blev obesvarad utan tvärtom väldigt proffsig information med en positiv attityd.
Rummet fantastiskt med magnifik utsikt, rekommenderar att välja juniorsvit om det finns ledigt!
Maten välkomponerad med hög kvalitet och med bra dryckestips. Frukosten höll även den högsta standard och över förväntan. Rekommenderas att boka ett perfekt dygn i lyx och avkoppling vilket kan behövas i dessa eländiga tider.

2  Tack jandS5939YZ
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2020

Tack för återkopplingen jandS5939YZ! Vad härligt att höra att du var så nöjd med din vistelse och att vi kunde sätta en guldkant på den. Jag kommer dela med mig din återkoppling till mina kolleger , som kommer ge dem ny energi att fortsätta jobbet med att leverera oförglömliga vistelser för våra gäster.

Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 26 november 2020

Jämför med priset jag betala så är det här kanske min sämsta hotellupplevelse någonsin! Det var så dåligt så jag skriver min första omdöme på Tripadvisor. Om man jämför med det man betalar mot det man får så är det inte ens i närheten. Hotellet är jätte gammalt och när jag fick mitt hotellrum så ramlade handtaget av på insidan så jag knappt kom ut. Fick en otrolig panik då jag inte kom ut från rummet.....
När jag påpekade det till personalen så sa de att det skulle fixa det men när jag kom upp rummet så var det inte fixat. Så när jag påpekade det så fick jag ett nytt rum tills slut. .
Sen till Spa avdelning som bara bestod av en pool och en liten bubbelpoolen samt ångbastu för typ 4 personer max. När vi var där var det samma sällskap som paxa bubbelpoolen och ångbastun så vi betalade 300 kr för att få tillträde till en pool i två timmar. Att det kallar det Spa är det största skämtet någonsin!!!
Sen var väggarna väldigt tunna så du kunde tjuvlyssna på vad de sa i rummet bredvid. Hotellet är så gammalt så det känns som det ska ramla ihop vilken sekund som helst. För PRISTET man betalar så är det inte värt att inte åka ta in på hotellet. När vi var där så var hotellet fullbokad och kändes långt ifrån Corona säkert.
/Mohamed

2  Tack T7651EBmohameda

Tack T651EBmohameda för att du tagit dig tid att återkoppla om din vistelse. Beklagar att den inte motsvarade dina förväntningar eller att vi levererade en oförglömlig service, vilket vi är kända för.

Då vi kontinuerligt jobbar med att förbättra oss tar vi tacksamt emot din återkoppling. Vi kommer självklart att se över dessa samt våra rutiner för att detta inte skall ske igen. Våra gästers och vår personals trygghet är det viktigaste för oss och därför följer vi noggrant myndigheternas restriktioner och rekommendationer gällande covid-19. Kommunen har flertal gånger besökt oss och kontrollerat så att vi följer dessa.

När du nästa gång skall besöka oss och bokat, ber jag dig kontakta mig direkt på jyrki.sahamies@grandsaltsjobaden.se så tar jag hand om er vistelse.

Än en gång, beklagar att vistelsen var annat än perfekt och tack för din återkoppling samt chansen att vi kan förbättra oss. Vi hoppas på att få välkomna dig snart igen och då få visa vad vi är kända för.

Omdömet skrevs 9 november 2020

Top tre bästa hotellupplevelserna! Personalen gjorde vistelsen till något alldeles extra. Lyhörda och trevliga, ett rent nöje att spendera helgen hos! Vi kommer definitivt komma tillbaka. Tack Grant Hotell Saltsjöbaden för en upplevelse vi sent kommer glömma!

2  Tack ebbaggg
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2020

Tack för återkopplingen ebbaggg!

Vad kul att höra att du var så nöjd med din vistelse! Jag kommer dela med mig av din återkoppling till alla som kommer ge oss ny energi för framtiden!

Vi hoppas få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 3 november 2020

I det stora hela var det bra, såg fram emot frukosten OTROLIGT mycket men blev väldigt besviken. Den föll inte oss i smaken alls, vi har varit på andra mindre hotellkedjan med 10 ggr bättre frukost. Med tanke på namnet på hotellet kanske vi förväntade oss lite för mycket och blev besvikna. Hit kommer vi tyvärr inte att återvända. Däremot så är massagen fantastisk!

Datum för vistelsen: oktober 2020
2  Tack ctoled674117
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2020

Tack ctoled674117 för att du tog dig tid att återkoppla om vistelsen!

Trist att höra att vår mycket omtyckta och uppskattade frukost inte föll dig i smaken. Då vi kontinuerligt jobbar med att förnya och förbättra oss så uppdaterar vi frukosten löpande, så vi hoppas få se dig hos oss i framtiden och att den frukosten som serveras då skall falla dig i smaken.

Varmt välkomna tillbaka!