Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 26 november 2020

Jämför med priset jag betala så är det här kanske min sämsta hotellupplevelse någonsin! Det var så dåligt så jag skriver min första omdöme på Tripadvisor. Om man jämför med det man betalar mot det man får så är det inte ens i närheten. Hotellet är jätte gammalt och när jag fick mitt hotellrum så ramlade handtaget av på insidan så jag knappt kom ut. Fick en otrolig panik då jag inte kom ut från rummet.....
När jag påpekade det till personalen så sa de att det skulle fixa det men när jag kom upp rummet så var det inte fixat. Så när jag påpekade det så fick jag ett nytt rum tills slut. .
Sen till Spa avdelning som bara bestod av en pool och en liten bubbelpoolen samt ångbastu för typ 4 personer max. När vi var där var det samma sällskap som paxa bubbelpoolen och ångbastun så vi betalade 300 kr för att få tillträde till en pool i två timmar. Att det kallar det Spa är det största skämtet någonsin!!!
Sen var väggarna väldigt tunna så du kunde tjuvlyssna på vad de sa i rummet bredvid. Hotellet är så gammalt så det känns som det ska ramla ihop vilken sekund som helst. För PRISTET man betalar så är det inte värt att inte åka ta in på hotellet. När vi var där så var hotellet fullbokad och kändes långt ifrån Corona säkert.
/Mohamed

Datum för vistelsen: november 2020
2  Tack T7651EBmohameda
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2020

Tack T651EBmohameda för att du tagit dig tid att återkoppla om din vistelse. Beklagar att den inte motsvarade dina förväntningar eller att vi levererade en oförglömlig service, vilket vi är kända för.

Då vi kontinuerligt jobbar med att förbättra oss tar vi tacksamt emot din återkoppling. Vi kommer självklart att se över dessa samt våra rutiner för att detta inte skall ske igen. Våra gästers och vår personals trygghet är det viktigaste för oss och därför följer vi noggrant myndigheternas restriktioner och rekommendationer gällande covid-19. Kommunen har flertal gånger besökt oss och kontrollerat så att vi följer dessa.

När du nästa gång skall besöka oss och bokat, ber jag dig kontakta mig direkt på jyrki.sahamies@grandsaltsjobaden.se så tar jag hand om er vistelse.

Än en gång, beklagar att vistelsen var annat än perfekt och tack för din återkoppling samt chansen att vi kan förbättra oss. Vi hoppas på att få välkomna dig snart igen och då få visa vad vi är kända för.

Omdömet skrevs 9 november 2020

Top tre bästa hotellupplevelserna! Personalen gjorde vistelsen till något alldeles extra. Lyhörda och trevliga, ett rent nöje att spendera helgen hos! Vi kommer definitivt komma tillbaka. Tack Grant Hotell Saltsjöbaden för en upplevelse vi sent kommer glömma!

Datum för vistelsen: november 2020
2  Tack ebbaggg
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2020

Tack för återkopplingen ebbaggg!

Vad kul att höra att du var så nöjd med din vistelse! Jag kommer dela med mig av din återkoppling till alla som kommer ge oss ny energi för framtiden!

Vi hoppas få välkomna dig snart igen!

Omdömet skrevs 3 november 2020

I det stora hela var det bra, såg fram emot frukosten OTROLIGT mycket men blev väldigt besviken. Den föll inte oss i smaken alls, vi har varit på andra mindre hotellkedjan med 10 ggr bättre frukost. Med tanke på namnet på hotellet kanske vi förväntade oss lite för mycket och blev besvikna. Hit kommer vi tyvärr inte att återvända. Däremot så är massagen fantastisk!

2  Tack ctoled674117
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2020

Tack ctoled674117 för att du tog dig tid att återkoppla om vistelsen!

Trist att höra att vår mycket omtyckta och uppskattade frukost inte föll dig i smaken. Då vi kontinuerligt jobbar med att förnya och förbättra oss så uppdaterar vi frukosten löpande, så vi hoppas få se dig hos oss i framtiden och att den frukosten som serveras då skall falla dig i smaken.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 1 november 2020 från mobil enhet

Vi hade dyraste sviten. Först fick vi vänta en timme på att då rummet. Det var inte klart trots att incheckning är kl 15. Fläckar på möbler och mattor, pappershållare på ena toan satt löst, fanns inget att hänga upp duschen i, fanns gott om skåp men inga glas att dricka ur, saknade minibar. 220:- för roomservice är rent oförskämt. Frukosten (som vi fick säga till vi skulle ha på rummet trots att det ingår) var medioker. Inget varmt gick att få till rummet t ex. Middagen var jättebra men minus att vi inte fick byta ut ena förrätten mot annan utan en person fick då vara utan istället. Gick bara att byta om man var allergisk (?). På kvällen fanns det knappt varmvatten så bad i jacuzzin kunde varit mysigare

2  Tack imaander
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2020

Tack imaande för att du tog dig tiden och återkopplade om din vistelse hos oss.

Beklagar att vi inte levde upp till dina förväntningar på vistelsen eller den service vi är kända för. Då vi kontinuerligt jobbar på att förbättra oss tar vi tacksamt emot dina synpunkter och lär oss av detta.
Som gäst i sviten har man möjlighet att välja om man vill äta frukosten i restaurangen eller på rummet och behöver meddela om vilket val man gjort.

Vi hoppas på att få välkomna er tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 30 oktober 2020

Alice spa va helt underbart mysigt. Middagen va katastrof hade bord kl 19:45 fick stå i kö i 50 min för att sen bli visad till baren för en drinck svin hungrig. Fick bord kl 21:15 åt för och varmrätt när desserten kom in så va de fel dessert då fick vi nog å gick svin trötta å utan dessert.

2  Tack tessanw80
Jyrki Sahamies, Gästservice/reception på Grand Hotel Saltsjöbaden, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2020

Tack tessanw80 för att du tog dig tiden att återkoppla om er vistelse. Vad kul att ni var nöjda. Tyvärr var detta en kväll som vi hade utmaningar med i restaurangen och gjorde vårt absolut bästa med tanke på omständigheterna. Tyvärr lyckades vi inte hela vägen, beklagar för detta.

Vi hoppas på att få välkomna er snart igen!