2025 av 532 omdömen
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Superfint område, trevlig personal! Saknade dock ventilation på rummen, ingen AC så var som en bastu på natten när de är varmt ute. Bra gym! Byggnaden skulle däremot behöva rustas upp på ytskiktet och i korridorerna.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 984rebeckae
Omdömet skrevs 3 juli 2020 från mobil enhet

Jag och dottern tillbringar ett dygn i junorsviten med tillgång till SPA och middag.
Först det positiva:
Magiskt vackert läge vid vatten
Mycket bra och trevligt upplagd hotellfrukost. Pluspoäng för våffeljärn.
Mycket bra massagebehandlingar.
Trevlig och vänlig personal.
Trerättersmiddag helt ok. Fransk vällagad men old fashion mat. Sparris, skinka,hollandaise/ägg till förrätt tex. Bra vinpaket till. Bytte ut efterrätt utan knot vid önskemål.
Inte så bra: hotellet är superslitet. Känns riktigt illa. Fasaden falnar, förgflagor hänger från taket, avskrapad färg på lister, dörrar. Spruckna tapeter. Trist att ett så fint slott får förfalla. Ingen hade fixat i vårt rum och bäddat upp. Det är vi vana vid. Vi hade sen utcheckning. Ändå kliver personal in utan att ens knacka vid 11. Ingen koll. I vårt paket ingick ett glas rosé som välkomstdrink. Det fick vi aldrig. Lunch dagen efter: hamburgare som var råa i mitten. Bad om nya genomstekta. Fick nya utan knot, tyvärr råa de oxå...
Lägg din hemmesterhelg någon annan stans.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Marymind66
Omdömet skrevs 21 juni 2020

Vi hade en trevlig övernattning med middag, spa och frukost. Hotellet är slitet men vackert. Middagen var god och vinpaketet prisvärt. Personalen trevlig, dock verkade all personal i restaurangen osäkra så jag antar att det var sommarjobbare. Lite bättre intro för dem hade nog fått middagen att flyta bättre. De glömde bort oss, vi fick inte se någon vinlista, fick vänta tills allra andra var serverade innan de upptäckte att vi inte ens fått vatten. De tog bort colan från notan självmant so kompensation. Spa avdelningen var enkel och mysig och det bästa var verandan med solstolar. Frukosten bra ordnat med plasthandskar till alla. Tyvärr så var det svårt att hålla avstånd både på middagen och frukosten. Personalen kan nog behöva utbildas lite här för allas säkerhet!
Summa summarum så kommer vi gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack kalleviken
Omdömet skrevs 14 juni 2020 från mobil enhet

Pampigt, något slitet men hellre det än sönderrenoverat! Underbar skärgårdsmiljö med glittrande vatten och segelbåtar. Fina omgivningar för promenader eller en joggingtur.

Vi hade en jättemysig weekend med underbart väder. Promenerade till baren/restaurangen vid gästhamnen och tog en eftermiddagsdrink.
Trevlig personal, god och vällagad mat, bra viner i franska matsalen. Spat är inget speciellt men helt okej. God frukost - vi saknade ingenting.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 301akl
Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Jag och min man blev mycket nöjda över vår vistelse på detta hotell .Hotellbyggnaden är völdigt vacker och vi fick ett Jöttefint fräscht rum med fin balkong med utsikt mot vattnet .Det enda vi saknade på rummet var ett kylskåp och strykjärn med strykbräda annars var vi mycket nöjda och trivdes bra i rummet .Personalen är väldigt trevlig och service inriktad .Hotellet har många fina rum att sitta och mysa i samt fina utomhusplatser med utsikt över vattnet .Hotellets bar har lite ovan personal så det tar lite tid att få beställa men dom har en fin uteterassen med bra meny och prisvärda dryck och mat .Hotellets resturang är jöttebra Vacker lokal , med bra avstånd mellan borden .Fantastiskt bra personal som ger bra service samt jöttebra matmeny med god mat och dryck .Hotellet har vackra omgivningar nära vattnet och många fina ute barer och resturanger .Det finns ett fint utomhusbad nära hotellet .Vi trivs väldigt bra på detta hotell och kommer görna tillbaks .

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Mandy_Wine_Dine