Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Perfekt hotell för övernattning inför el efter flygresa till eller ifrån Arlanda. Transfer till och från Arlanda nästan hela dygnet. Parkering intill hotellet. Vi återkommer gärna.
Vid denna övernattningen blev vi uppgraderade till ett större rum. Vänlig och informativ personal i receptionen.

Tack monicamagnus123
ElonKinberger, Receptionschef på Connect Hotel Arlanda, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2020

Det är jätteroligt att höra att ni varit så nöjd med er vistelse hos oss. Finns det större rum som annars står tomma är det väl lika bra att ni får en uppgradering, brukar vi tänka; kul att det uppskattas! Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 6 februari 2020 från mobil enhet

Billigt, visst. Men sen är det slut.
Jag hade turen att få ett enkelrum men mina stackars kollegor som fick sova i varsin 80 cm säng i dubbelrum - hua!!
Kallt på rummet och mer en förvaringsbox än ett hotellrum. Väldigt mjuk säng som gjorde att jag vaknade med seriöst ont i ryggen.
Flygplanen hörs ordentligt!
Åt en hamburgare till middag, en så kallad Angusburgare som var galet överstekt!
Frukosten var ingen överraskning, en enklare variant.
Något positivt fanns det och det var en välkomnande receptionist som var väldigt hjälpsam. Och det var mysigt i loungen/restaurangen med öppen brasa.
Men jag skulle inte välja detta stället igen...

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack jelenam06

Tack för att ni tagit er tid att komma med feedback. Det är väldigt tråkigt att ni var missnöjd med ert besök och vi tar era åsikter på allvar. Kul att receptionen iallafall levererade och att lobbyn var mysig!

Omdömet skrevs 15 januari 2020

Bra frukost, nära busshållplatsen från hotellet.
Luktar dessvärre mycket gasol på våning 2, personal som jag gar varit i kontakt med angående detta meddelande inte vidare, så på morgonen gick de inte gå till rummet, först brasan va släkt. Lös detta problem innan de händer olycka.

• Restyp: Reste ensam
Tack Marina D

Tack för er feedback om brasan. Vissa dagar har vi också märkt att den kan dofta ovanligt mycket. Vi har redan planerat att riva upp och ersätta hela fläktsystemet så att det aldrig förekommer i framtiden.
Roligt att ni uppskattade frukosten och närheten till kollektivtrafiken.

Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Sov här en natt i anslutning till att vi skulle flyga utomlands. Personalen har inte gått någon kurs i kundbemötande direkt, ointresserade och verkade avsky sitt jobb.

Rummet var smutsigt och badrummet luktade avlopp. Har bott på Good morning Arlanda tidigare t.ex. och det var 100 gånger bättre. Så välj annat hotell vid Arlanda om ni kan!

Tack Emmalotta
ElonKinberger, Receptionschef på Connect Hotel Arlanda, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2020

Vi beklagar att ni upplevde personalen som ointresserade, så får det verkligen inte vara och det är någonting vi tar på största allvar. Även tråkigt att höra att rummet var smutsigt, vår städstyrka jobbar hårt varje dag för att garantera rena och fräscha rum och det är väldigt tråkigt att ert rum ej levde upp till den standarden vi försöker hålla.

Omdömet skrevs 6 januari 2020

Vill rekommendera detta hotel för boende inför utlandsresan. Personalen är trevlig och tillmötesgående. Det går smidigt att checka in samt att parkera bilen. Utanför hotellet finns en stor parkering som jag rekommenderar att parkera bilen på. På morgonen kommer buss som transporterar de som önskar komma till Arlanda Airport. Maten är helt okey likaså frukosten. Rummen håller medelstandard.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Cobra_Peter
ElonKinberger, Receptionschef på Connect Hotel Arlanda, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2020

Tack för er rekommendation!
Vi blir jätteglada att höra att ni uppskattar vårt hårda arbete för att vara en smidig lösning för utlandsresor. Hoppas vi ses igen!