Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Sov här en natt i anslutning till att vi skulle flyga utomlands. Personalen har inte gått någon kurs i kundbemötande direkt, ointresserade och verkade avsky sitt jobb.

Rummet var smutsigt och badrummet luktade avlopp. Har bott på Good morning Arlanda tidigare t.ex. och det var 100 gånger bättre. Så välj annat hotell vid Arlanda om ni kan!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Emmalotta
ElonKinberger, Receptionschef på Connect Hotel Arlanda, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2020

Vi beklagar att ni upplevde personalen som ointresserade, så får det verkligen inte vara och det är någonting vi tar på största allvar. Även tråkigt att höra att rummet var smutsigt, vår städstyrka jobbar hårt varje dag för att garantera rena och fräscha rum och det är väldigt tråkigt att ert rum ej levde upp till den standarden vi försöker hålla.

Omdömet skrevs 6 januari 2020

Vill rekommendera detta hotel för boende inför utlandsresan. Personalen är trevlig och tillmötesgående. Det går smidigt att checka in samt att parkera bilen. Utanför hotellet finns en stor parkering som jag rekommenderar att parkera bilen på. På morgonen kommer buss som transporterar de som önskar komma till Arlanda Airport. Maten är helt okey likaså frukosten. Rummen håller medelstandard.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Cobra_Peter
ElonKinberger, Receptionschef på Connect Hotel Arlanda, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2020

Tack för er rekommendation!
Vi blir jätteglada att höra att ni uppskattar vårt hårda arbete för att vara en smidig lösning för utlandsresor. Hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs 28 december 2019

Bott här många gånger. Hamburgarna är perfekta man kan få dom medium grillad vilket jag tycker är bäst.
Min fru åt torsk och hon var mycket nöjd.
Beställde välfriterade pommes men det fick någon annan gäst tror jag.

Rumstips: Hade rum 39 och det var i 2 etge vilket var mycket farligt jag trillade när jag inte märkte det. Mycket dålig märkning .
Datum för vistelsen: december 2019
Tack OlleSmed

Tack för era goda ord och vad roligt att ni återkommer till oss!
Vet ej om ni menar att ni inte fick pommes alls eller att era inte var välfriterade, oavsett vill jag ursäkta det. Det är superkul att höra att ni i övrigt uppskattade maten! Ha det gott tills nästa gång!

Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Ett bra och billigt hotell om du ska åka iväg eller när du kommer hem och flygtider inte synkar.
Helt okej frukost. Bra och billigt att lämna bilen om du inte flyger. Sist vi bodde här körde vi bil bokade en natt lämnade bilen på hotellets parkering till bra pris gratis transfer ingår så när vi kom tillbaka så var det bara att hoppa på bussen och hämta bilen vi kom tidigt så jag frågade om man kunde köpa frukost på hotellet det gick bra så för 50 kr per person fick vi frukost vilket var super kan rekomenderas.

Datum för vistelsen: januari 2019
Tack 171monak

Vad roligt att höra att ni trivdes hos oss. Vi siktar på att vara en smidig helhetslösning när man ska ut och resa, och det verkar ju passat er mycket bra! Hoppas vi ses igen snart!

Omdömet skrevs 26 november 2019 från mobil enhet

Prisvärt transfer hotell i närheten av Arlanda. Något små rum men för en natt funkar det bra. Frukost bättre än förväntad. Smidigt med långtidsparkering vid hotellet, dock saknar transferbussen förvarningsmöjlighet för bagage vilket blir lite besvärligt när bussen är full.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack Daniel N
ElonKinberger, Receptionschef på Connect Hotel Arlanda, svarade på det här omdömetSvarade 6 december 2019

Vad roligt att höra att ni trivdes hos oss här på Connect Arlanda! Vi uppskattar er feedback om transferbussen bagageplatser och vill meddela att de normalt sett har rikligt med utrymme för bagage, under ert besök var de vanliga transferbussarna på verkstaden och därför tvingades bolaget köra en buss där bagagehyllorna ej hunnit installeras.
Härligt att ni i övrigt tyckte det fungerade bra, och vi hoppas att vi ses igen snart!