Omdömet skrevs 12 augusti 2019

Ok man fick sova men att beställa mat tog lång tid för dom hade både reception men bokningar mm sen fixa drycker och mat och många var irreterade över väntetiden ,frukosten var så lite påkostad som möjlig med typ äggröra från en 5 l dunk som är standard idag på hotell i storstaden ,dom orkar väl inte att knäcka ägg så då blir det dunken .

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack stig1957
Omdömet skrevs 11 augusti 2019 från mobil enhet

Ett hotell bland flera där man kan spendera en natt före eller efter en resa.
Rummen är små och sängarna smala men sköna.
Hotellet är lugnt och tyst.
Frukostbuffén är riklig men själva lokalen är enkel.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Highcoaster
Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Fina och fräscha rum med eget badrum. Jättebra pris och väldigt rymligt även fast vi bokade minsta modellen av rum. Kostade bara 629 kronor för en natt och då ingår även frukost och transfer. Mycket bättre än Rest And Fly där vi har bott många gånger tidigare för rummet var större (cirka 10 kvm jämfört med cirka 5 på R'n'F), man hade egen dusch och toa och så ingick frukosten i priset trots att detta hotell kostade 170 kronor mindre än RestAndFly. Vill man parkera bilen under sin bortavaro så får man några hundra i rabatt om man bor minst en natt i anslutning till sin resa. Kan absolut tänka mig detta fler gånger.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack AlltidRessugen
Omdömet skrevs 11 juli 2019

Föreningen bokar flera antal platser på internet fast de har inte lediga platser.. Om vi hade inte kommit tidigare då kunde vi missa våran flygresa!
Sökte personalen som fanns inte på plats. Servering personal tar hand om Parkeringsgäster samtidigt. Dålig service. Svaret tyvärr Fullbokat vi hänvisar till annan plats där ni kan parkera bilen som ligger 5-6 km bort.
Vi har spenderat nästan en timme för att kunna parkera bilen och ta bussen till terminalen.
Hörde att Hotellet bokar alla rum till flera flygresenerer och chansar om någon missar flyget. Skickar folk till andra Hotell för att de är redan Fullbokat.
Värsta ställen som vi har varit.
Hälsningar till alla som vill boka Connect Hotell Arlanda

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack candanusa
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Rummen var över förväntan. Vi hade beställt familjerum för 4 men fick två rum i stället som satt ihop. Så vi hade massor med utrymme; två mycket sköna dubbelsängar, två badrum, två teven osv. Samt altan. Och rummen var tysta. Så stort plus för rummen och sängarna. Frukosten var okej men enkel. Kaffet var mycket gott! Personalen trevlig. Det enda dåliga var bussresan till flygplatsen på morgonen. Det gick en gratisbuss som vi skrev upp oss på när vi kom. Men den var mer än överfull. Jag tvivlar på att man får åka med så många passagerare. Det kändes som bussen skulle välta när den svängde. Pga av bussresan blir omdömet tre på hotellet som helhet.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack W2045NOannette
ElonKinberger, Receptionschef på Connect Hotel Arlanda, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2019

Tack för att ni valde Connect Hotels!
Härligt att vi kunde överträffa era förväntingar med rummet och att ni verkar har varit nöjd med det mesta. Vi får ursäkta transferupplevelesen; ibland blir det tokigt när vi missat boka några en tid och det blir ont om plats. Vi brukar se till att hålla koll på hur många det blir så att det alltid känns bekvämt att åka bussen.
Vi hoppas ni överväger att komma tillbaka, så kan ni få se att även transfer brukar fungera bra :)