Omdömet skrevs 29 mars 2018

Förr fanns en bra kvällsmeny att välja på.Nu finns bara en buffé som står framme flera timmar ,oaptitlig ! Varken bröd eller kaffe ingår.Priset ? 189:- .Hutlöst för denna kantinmat.Tips köp en hamburgare och ta med till hotellet.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Rolf O
Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Dålig service!
Personalen i baren har inte någon servicekänsla. Frågade om det gick att köpa en smörgås, fick till svar att brödet kommer inatt frågade vid 20,00. Frågade då om det inte gick att köpa samma bröd som man använde till räksmörgåsarna man har på menyn, det var också omöjligt. Personen var hela tiden väldigt besvärad av mina frågor.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Rita B
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Bra hotell med förmånlig parkering vid övernattning, synd att det inte finns transfer till/från Arlanda terminalen även nattetid (sista turen 00.40 från terminalen). Frukosten bra utan att vara överdådig och serveras redan från kl. 04.00

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Olle1960
Omdömet skrevs 20 mars 2018

Dålig service, usel mat, service utan finess, lyhörda rum, ostädat och en frukost som inte borde kallas frukost. Det enda som vart värt besöket var närheten till Arlanda, men shuffeln var 15 minuter sen!

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Camper724859
Sevasti R, Manager på Connect Hotel Arlanda, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Tack för din återkoppling.
Beklagar din tråkiga upplevelse hos oss.
Vi strävar alltid efter att bli bättre och därför är dina kommentarer viktiga.
Hoppas att du trots allt kan tänka dig att bo hos oss igen och att vi får chansen att visa oss från en bättre sida nästa gång. Vi kan bättre än så här.
Med vänliga hälsningar
Sevasti Rikoudi
Hotellchef

Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Efter sen ankomst med flyget är detta ett perfekt hotell! Rent och snyggt även om standardrummen har begränsat utrymme. Sköna sängar, lungt och fridfullt med bra långtidsparkering. Prisvärt, kan rekommenderas!

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Michael L
Sevasti R, Manager på Connect Hotel Arlanda, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Tack för din återkoppling!
Det är trevligt att läsa att du hade en bra vistelse hos oss, och vi hoppas att få välkomna dig tillbaka snart igen!