Omdömet skrevs 12 augusti 2019

Tyvärr är inte hotellet lika bra som det varit :(! En stor besvikelse med varmt rum och när man påpeka detta fick man upp en fläkt som lät som en jetmotor. Ofräscht dessutom med heltäckningsmatta stod inget om det vid bokning :(!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack lindajF2056GC
Ulrika Å, Informationsansvarig på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2019

Bästa Linda,

Så trist att kika in här och läsa om din upplevelse, och att vi inte lyckades lämna dig med det avtryck vi alltid eftersträvar. Hur eller hur. Tusen tack för värdefull feedback, vi tar med oss den och håller tummar och tår att vi får möjlighet och äran att trots allt välkomna dig igen för att se till så att du har en bättre stay när du bor i vårt hus.

Ha nu en fortsatt fin sommar!

/ Ullis, Marknadskoordinator

Omdömet skrevs 8 augusti 2019 från mobil enhet

Bekvämt och en bra start på semestern. En perfekt lösning när man har en jättetidig flight. Smidig incheckning.
Rymligt, fräscht och tyst rum med sköna sängar. Härlig utsikt.

Fantastiskt god mat och toppenbra service i restauranten Kitchen & Table.

Det som drar ner betyget ett snäpp är den usla frukostpåsen vi fick. En sojakaffe, en minimal smörgås, ett äpple och en yoghurt utan sked. Inte ens en servett fanns med i påsen. Hoppas det inte händer igen vid nästa vistelse.

Tack elizabliza
Ulrika Å, Informationsansvarig på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2019

Bästa Eliza,

Vad glad jag blir av att läsa att ni valde att börja äventyret hos oss innan boarding och take off. Visst är det super att bara kunna rulla väskan bort några meter till gaten när det är dags :)

Tack för varma ord, betyder så mycket. Och lika mycket tack för värdefull feedback gällande frukostpåsarna - vi tar med oss den!

/ Ullis, Markandskoordinator

Omdömet skrevs 8 augusti 2019

Ett jättebra hotell om man ska ut och resa. Ligger i Sky City och närma om man ska till terminal 5. Vi hade utresa tidigt på morgonen och tack vare att dom serverar frukost från 04,30 så han vi äta frukost.

Rumstips: Försök att få rum ut mot landningsbanorna
Tack 0127guka

Bästa du,

Så härligt att ni valde att börja resan hos oss. Visst är det super att sova över mitt på flygplatsen, ett stenkast ifrån landningsbanan du snart lyfter ifrån...

Tack för superfin review! Värmer!
Ha nu en härlig resa :)

Omdömet skrevs 7 augusti 2019

Bra hotell med bästa läge för tidiga flyg eller bara för att slappna av.
Bästa var nog ändå den tidigt serverade fullödiga frukosten. Riktigt bra och generöst.
Snyggt, fräscht men rätt oengagerad personal i baren som gärna antydde att man ville stänga ner innan formell stängningsdags. Bra men rätt tråkigt.

Rumstips: Kul att se start och landningsbanor
Tack Kai S
Ulrika Å, Informationsansvarig på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2019

Bästa Kai,

Kul att du haft vägarna förbi vårt casa. Tack snälla du för varma ord och väldigt nyttig feedback. Vi suger åt oss av den!

Ha nu en härlig resa vart än äventyret tar dig vidare till!

/ Ullis, Marketing Coordinator

Omdömet skrevs 5 augusti 2019 från mobil enhet

Tillbaka till Clarion på Arlanda igen. Alltid lika trevligt att komma tillbaka till. Härlig start på semestern med bra service och god mat, frukosten är alldeles utmärkt med allt du kan önska dig, toppen. Bra service med personal som tog väl hand om oss. Sköna sängar gör inte saken sämre. Vi kommer tillbaka.
Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack bosseb152
Ulrika Å, Informationsansvarig på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2019

Bästa Bosse,

Vi älskar att du älskar att vara här! Tack för att ni väljer oss och väljer att spendera dagen innan äventyret i vårt casa. Dina ord värmer massor och visst ger det en toppenstart!

Ha nu en härlig resa vart än äventyret tar er vidare till!