Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Boka nu, betala på plats
  • Restaurang
Quality Hotel Airport Arlanda(Arlandastad)
Priceline
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 105 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Boka nu, betala på plats
  • Frukost ingår
First Hotel Arlanda Airport(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 91 US$/natt.

Best Western Arlanda Hotellby(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Good Morning Arlanda(Arlandastad)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 103 US$/natt.

Priceline
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Mycket bra hotell mellan terminaler på Arlanda. Bra frukost och ett gym som gör att man kan träna om man har lie tid över. Trevlig bar vid receptionen. Frukosten är kanske lite långt bort men svårt att se någon annan lösning. Rekommenderas.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Bo C
ClarionHotelArlanda, Guest relation manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej Bo,
Vad trevligt att ni hade en fin vistelse hos oss!
Vad roligt att du tycker om vårt gym och att du tycker om att träna i samband med din vistelse hos oss.

Fint att du rekommenderar oss, det gillar vi!

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 25 mars 2018

Bra att bo nära flyget man kan slappna av och njuta. Rummen är mycket fina och bra personal över lag. Frukosten har allt man behöver och lite till. Det finns mycket att välja på. Enkelt att boka rum och trevlig personal i baren bakom receptionen.

Tack Katarina J

Hej Katarina,

Tack för din trevliga feedback!
Det låter som att ni hade en fin start på er resa till Thailand! Härligt att höra att ni gillade vår frukost och fint att höra att ni fick god service i baren.

Varmt välkommen tillbaka till oss!

Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 17 mars 2018

Hade bokat ett rum här i samband med en överraskningsresa som jag fixat åt frugan för att fira vår dröllopsdag och då vårt flyg avgick Arlanda tidigt på morgonen passade detta ypperligt. Vi ankom hotellet ganska sent på kvällen och efter en smidig incheckning fick vi våran hyttnyckel och begav oss till rummet. Döm om vår förvåning/glädje då vi såg vilket rum vi fått, en 2 rums hörn svit!!
All trötthet som höll på att lägga sig över oss var som bortblåst så vi beslöt oss för att ta några drinkar å lite snacks i baren på Kitchen & Table, fantastisk servicepersonal där och en underbar utsikt över plattan och landningsbanan utanför Sky City.
Överaskningsresan hade inte kunnat börja på ett bättre sätt, frugan var lyrisk. :-)
Kan inte annat än tacka Clarion Arlanda och rekomendera detta hotell, har väl bott kanske 10 gånger här tidigare och har alltid blivit vänligt bemött!
Om man nu efter en natt som denna skall hitta något att "klaga" på så var det att det ej fanns badrockar i ett så fint rum som detta när vi kom, ringde dock reception å d lovade fixa, och visst hade d gjort det för då vi kom tillbaks från baren så låg 2 set snyggt vikta på vår säng.

Tips för att välja rum: Försök få ett rum så högt upp, gärna med utsikt över landningsbanan sedan vill jag ogärna bo nära hissen då jag tycker det stör
Tack Dick B
ClarionHotelArlanda, Guest relations manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej Dick,

Tack snälla att du tagit dig tiden att skicka oss denna fantastiska feedback!
Alltid roligt och trevligt att höra att ni haft en fantstisk vistelse hos oss och vi är väldigt glada att ni fick en riktigt fin start på er semester hos oss!

Vi önskar dig och frugan varmt välkomna åter till oss!

Vänliga hälsningar,
Hanna

Omdömet skrevs 15 mars 2018

Mycket bra sängar och bra utrustat rum. Möjligheten att tona belysningen på toan gjorde det bekvämt att gå upp mitt i natten, utan att behöva bländas av skarp belysning. Frukosten var en härlig och god upplevelse.

Tack Mikael A

Hej Mikael,

Tack för din trevliga feedback och alltid roligt att höra att detaljerna så som belysningen på toaletten kan ge en bra och hemtrevlig känsla i våra rum.

Vi önskar dig/er varmt välkomna åter till oss!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Vi bodde här en natt innan vår jorden-runt resa. Trevlig personal i receptionen. Rena och fina rum, häftig utsikt över Arlanda. Vi hade dock bara ett väldigt litet täcke i sängen trots att vi hade bokat för två personer och bara en handduk. Kan rekommendera detta hotell.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack andersdotteremma
ClarionHotelArlanda, Guest relations manager på Clarion Hotel Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

Hej kära gäst,

Vad härligt att höra att ni hade en fin och härlig start hos oss inför er spännande resa jorden runt!
Vi beklagar självklart att ni enbart hade ett täcke och en handuk det ska absolut finnas komplett uppsättning för två personer när bokning är så.

Vi önskar er varmt välkomna tillbaka till oss och önskar er en riktigt trevlig resa!

Med vänliga hälsningar,