Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Hotellet har bra transport till och från Arlanda.
För att sova före eller efter en resa är detta hotellet mycket bra, trevliga rum, men svårt att finna en plats att öppna väskan på, speciellt när man har en stor.
Frukosten från 04:00 är jättebra men äggröran är inte ok då den var torr och väldigt stabbig, kan bero på att värmelamporna torkar ut den.
Trevlig personal, buffén är gratis för små barn och det uppskattas verkligen.

Restyp: Reste ensam
Tack 542j_rgenw
Maria A, Hotelldirektör på Good Morning Arlanda, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2020

Tack för ert omdöme, vi uppskattar er feedback och vi kommer att se över varmhållningen av maten.
Tack för ditt besök och hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 29 januari 2020

Ett så bra koncept ! Fungerade riktigt snabbt och smidigt med bussen som hämtade inom 5 min mitt i natten efter 13 timmars nonstop flygning, sedan sova några timmar i så fräscha nyrenoverade rum och en grymt god frukost i lugn och ro, sen bussen till terminalen på några minuter. Kan rekommenderas av en som bott tusentals hotellnätter.

Tack SouthTraweller

Wow, stort tack för era vänliga ord, vad glada vi blir när våra gäster trivs! Jag skall se till att dela dina ord med personalen. Vi alla på hotellet ser fram emot att ses snart igen. Välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Vi spenderade bara en natt på Good Morning Hotel eftersom vi skulle flyga tidigt morgonen därpå. Rummet var bra, simpelt inrett men rent och fräscht. Däremot var maten ingen höjdare, inte så stort utbud och flera av maträtterna hade kallnat.

Tack mikedimitri

Jag och mina kollegor tackar för era konstruktiva kommentarer. Det gör mig verkligen jätteglad att se att du överlag var nöjd med din vistelse. Men beklagar att maten i restaurangen inte var tillfredsställande. Jag tar dina kommentarer vidare. Vi hoppas att du kommer att ge oss en ny chans, välkomna igen.

Omdömet skrevs 1 januari 2020 från mobil enhet

Bra hotell när man ska i väg på resa,enkelt och fräscht. Finns det man behöver,bra frukost och middag,långtidsparkering och schuttel till och från flyget. Väldigt prisvärt samt mycket trevlig och hjälpsam personal. Kommer absolut att återvända när det blir dax igen.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack lillernst

Tack för dina vänliga ord om din vistelse hos oss. Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss från att de stiger in i lobbyn på hotellet. Därför är det speciellt roligt att läsa ditt positiva omdöme. Jag kommer självklart dela med mig av det till mina kollegor.

Hoppas vi får se dig hos oss snart igen, välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Ett bra övernattningshotell som erbjuder hämtning och skjuts från/till Arlanda. Trevlig personal. Små rum, men de fungerar. Frukosten serveras från kl. 04.00. Priset kunde vara lite lägre med tanke på vad man får.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Golferlunkan