Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Vi spenderade bara en natt på Good Morning Hotel eftersom vi skulle flyga tidigt morgonen därpå. Rummet var bra, simpelt inrett men rent och fräscht. Däremot var maten ingen höjdare, inte så stort utbud och flera av maträtterna hade kallnat.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack mikedimitri
Maria A, Hotelldirektör på Good Morning Arlanda, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Jag och mina kollegor tackar för era konstruktiva kommentarer. Det gör mig verkligen jätteglad att se att du överlag var nöjd med din vistelse. Men beklagar att maten i restaurangen inte var tillfredsställande. Jag tar dina kommentarer vidare. Vi hoppas att du kommer att ge oss en ny chans, välkomna igen.

Omdömet skrevs 1 januari 2020 från mobil enhet

Bra hotell när man ska i väg på resa,enkelt och fräscht. Finns det man behöver,bra frukost och middag,långtidsparkering och schuttel till och från flyget. Väldigt prisvärt samt mycket trevlig och hjälpsam personal. Kommer absolut att återvända när det blir dax igen.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack lillernst

Tack för dina vänliga ord om din vistelse hos oss. Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss från att de stiger in i lobbyn på hotellet. Därför är det speciellt roligt att läsa ditt positiva omdöme. Jag kommer självklart dela med mig av det till mina kollegor.

Hoppas vi får se dig hos oss snart igen, välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Ett bra övernattningshotell som erbjuder hämtning och skjuts från/till Arlanda. Trevlig personal. Små rum, men de fungerar. Frukosten serveras från kl. 04.00. Priset kunde vara lite lägre med tanke på vad man får.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Golferlunkan
Omdömet skrevs 30 november 2019 från mobil enhet

Bodde på det här hotellet under en utbildning i stockholm. Dåliga sängar som va stenhårda, badrum och dusch va litet och när man duschade blev det vatten i hallen. Maten var dålig och man fick lite mat! Skulle aldrig bo här igen!

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Linneae00
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Helt underbar personal både i reception och shuttlebus. Så vänliga att de måste få högsta betyg.
Vi fick problem med vår bil på parkeringen och personalen var otroligt hjälpsamma med att hjälpa oss. De erbjöd skjuts till hyrbilsfirman. Emrah fixade detta och ett extra stort tack till honom.
Tack gör en mycket bra service!
Fam. Med blinkande Audi

Datum för vistelsen: november 2019