Omdömet skrevs 16 oktober 2019

Vi kom med bil och det var gott om parkeringsplatser. Lite knepigt att ta sig till receptionen och rummet då det pågår ombyggnad. Rummet var litet men helt ok för en övernattning. Frukosten var väldigt bra fanns det man vill ha till frukost

Datum för vistelsen: oktober 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 659kese
Qualityhotelarlanda, Chef på Quality Hotel Arlanda XPO, svarade på det här omdömetSvarade 6 december 2019

Hej,

Tack för din återkoppling!
Kul att du uppskattade vår frukost och verkar ha sovit gott.

Hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen,

Önskar dig en trevlig helg,

Omdömet skrevs 30 september 2019 från mobil enhet

Finns inget + jag kan skriva. Toasitts lös, avlopp inte rensat, inte bra städat, ombyggnad vilket gör att det är lång väg till rum, inget strykjärn, en stol på rummet m.m boka inte detta hotell, dålig bar med stenhårda soffor.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack K2687IGmariat
Qualityhotelarlanda, Chef på Quality Hotel Arlanda XPO, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2019

Hej Maria,

Tack för din återkoppling.
Låter som du haft en väldig otur under din vistelse här hos oss.
Jag hoppas att du påtalade problemen på rummen medan du var här så vi fick möjlighet att erbjuda ett annat fungerande rum och städat rum. Vore toppen om du kunde kontakta oss på q.arlanda@choice.se så kan vi kika på hur vi kan kompensera dig.

Önskar dig en fin dag,

Omdömet skrevs 26 september 2019 från mobil enhet

Bokade en natt då vi skulle flyga tidigt nästa morgon. Anlände med bil (hur kommer man annars dit?). I beskrivningen stod det att parkeringsplats finns i mån av plats. Det var gott om plats. P g a formuleringen bokade vi annan parkering för resan. Försökte hitta telefonnummer eller mailadress för att kolla upp om parkeringsplats men hittade inget.
Bra bemötande i receptionen. Rum och frukost helt ok. Fick kupong värd 75 kr att utnyttja i bar/resturang.
Prisvärt men kändes långt från Arlanda.

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack 85ceciliat
Qualityhotelarlanda, Chef på Quality Hotel Arlanda XPO, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2019

Hej Cecilia,

Tack för din återkoppling!
Låter som ni haft det bra hos oss även om det blev lite tokigt med parkering.

Jag hoppas att ni fick en bra resa och att ni väljer att parkera bilen här nästa gång ni ska ut och resa.

Önskar dig en trevlig helg!

Oscar

Omdömet skrevs 9 september 2019

Stannar alltid vid detta hotel när vi har tidiga flygresor. Så enkelt att resa med den fria bussen från hotellet till flygplatsen. Allt är rent och fint och fungerar som det skall. Vi brukar alltid ha en räksmörgås på kvällen innan. Denna gång när vi stod och väntade på att någon skulle ge oss ett bord, så kom en yngre kille och bara to 2 menyer och la dom på ett bord. Han kunde väl ha frågat var vi ville sitta. Denna gång så var det ett nytt typa av bröd till räksmörgåsen och de yttre delarna av brödet var helt omöjligt att skära av med kniven. Det var så segt. Då var de förra räksmörgåsarna bättre. Annars så har vi inget att klaga på och kommer att fortsätta bo på detta hotel.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Tony T
Qualityhotelarlanda, Chef på Quality Hotel Arlanda XPO, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2019

Hej,

Roligt att höra att ni trivs hos oss!
Räkmackorna är populära, jag kollar med köket vad de gjort för förändringar för att undvika detta i framtiden.

Ser fram mot att ha er här igen!

Omdömet skrevs 8 september 2019

Hela Eurostop området ska byggas om så hotellet är för tillfället inte riktigt sig självt. Restaurangen höll ändock bra nivå och personalen är verkligen trevliga och serviceminded. Deras Park and Fly är fortfarande ett av de mer prisvärda i området med tanke på att det är garage som ingår. Kan dock tycka att övernattningen + en vecka borde ingå och inte bara 7 dagar totalt.
Transfer och tidig frukost fungerade precis som det skulle.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Pragfantast

Tack för dina fia ord.
Mycket som skall hända här och vi gör vad vi kan för att det inte skall märkas allt för mycket.
Kul att du nämner vår personal och deras jobb som är otroligt viktigt för oss.

Önskar dig varmt välkommen tillbaka,