Omdömet skrevs 7 mars 2020 från mobil enhet

Mycket besviken. Inte alls något roligt hotell.

Första intrycket, när vi parkerar utanför receptionen står kockarna och röker vid bakdörren vid köket, höger om receptionen.
I sina kockkläder och med helt öppen dörr in till köket. Ser ju jätte bra ut..

Rummet ok, behövs fräschas upp. Badrummen är kvar på tidigt 90 tal och säkert inte fått något nytt sen dess. Svartmögel i duschen och ser inte alls trevligt ut.

Vid middagen så satt vi vid ett bort med fönster mot receptionen, där man även ser köksluckan, när vår mat kommer på luckan för att gå ut så går det en receptionist? Eller likande, och ställer sig och äter från våra tallrikar, tar sedan några extra pommes från två tallrikar och ställer sig i dörröppningen vid receptionen och äter.

Sedan går vår servitör ut med våra sista tallrikar som han ätit från??!?

Frukosten var ok, äggröran slaskig och osmaklig. Bacon seg och halv rå.

Tror Best Western ledningen får ta en titt på detta hotell....

Ingen hotell jag kan rekommendera till någon...

Datum för vistelsen: mars 2020
1  Tack XYl1
Omdömet skrevs 27 januari 2020

Jättebra mat, både lunchbuffé och middag. Bra service i restaurangen, tillmötesgående och trevligt!
Snabb in- och utcheckning! Rent och städat i restaurangen.
Ganska medel standard på rummet och speciellt badrummet, men bra säng!

Tack carolineX8253JO
Omdömet skrevs 18 januari 2020

Fantastiskt trevlig personal
Snabba, vänliga, hjälpsamma
En mycket God frukost som serverades tidigt så att jag hann äta innan avfärd.
Rena fina rum som uppfyller sin funktion..inget lyx, men rent och fint

Tack Quest26031
Omdömet skrevs 14 januari 2020

Hotellet med en huvudbyggnad, annex och ett flertal hus gör att det blir trevligare än ett traditionellt hotell. Motionsspår finns i närheten och hotellet har gym. Vi har bott här ett flertal gånger och aldrig varit missnöjd. Trevlig och tillmötesgående personal, mycket bra frukost och rummen har alltid varit välstädade. Även en uppskattad stor långtidsparkering mot extra ersättning finns.

Tack ronnyberger
Omdömet skrevs 12 januari 2020

Enastående, som alltid. Bra bemötande. God service. Engagerad personal. Trevliga rum för att övernatta före resan. Bra frukost, obs. Från 4 på morgonen, så om du reser tidigt så funkar det ändå.
Rent och fräscht.

Tack AriR232