Omdömet skrevs 18 januari 2020

Fantastiskt trevlig personal
Snabba, vänliga, hjälpsamma
En mycket God frukost som serverades tidigt så att jag hann äta innan avfärd.
Rena fina rum som uppfyller sin funktion..inget lyx, men rent och fint

Tack Quest26031
Omdömet skrevs 14 januari 2020

Hotellet med en huvudbyggnad, annex och ett flertal hus gör att det blir trevligare än ett traditionellt hotell. Motionsspår finns i närheten och hotellet har gym. Vi har bott här ett flertal gånger och aldrig varit missnöjd. Trevlig och tillmötesgående personal, mycket bra frukost och rummen har alltid varit välstädade. Även en uppskattad stor långtidsparkering mot extra ersättning finns.

Tack ronnyberger
Omdömet skrevs 12 januari 2020

Enastående, som alltid. Bra bemötande. God service. Engagerad personal. Trevliga rum för att övernatta före resan. Bra frukost, obs. Från 4 på morgonen, så om du reser tidigt så funkar det ändå.
Rent och fräscht.

Tack AriR232
Omdömet skrevs 2 december 2019

Snabb incheckning. Bra parkeringsmöjligheter. Man kan ha bilen där för hälften av kostnaden på Arlanda om man bor där en natt. Denna gång hade vi stort rum på nedre våningen. De har rum på övervåningen men då får man gå upp med bagaget via en smal spiraltrappa vilket jag tycker är besvärligt. God frukost och busstransfer till Arlanda som är gratis.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack ajm6559
Omdömet skrevs 28 november 2019 från mobil enhet

Konferensrummet var bra, men rummen var torftiga. Gammal heltäckningsmatta som kändes ofräsch, då man kom rakt in i rummet från yttertrappan. Badrummet var iskallt, så handdukarna kändes fuktiga. Plastmuggar i badrummet. Täcket var det tunnaste jag känt. Ingen instruktion för hur man satte på tv:n så den fick vara avstängd - kanske var batteriet slut i fjärrkontrollen.

Men personalen var väldigt trevlig och serviceminded!

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet