Omdömet skrevs 28 juli 2019

Utmärkt service som vanligt.Personalen är alltid trevliga och hjälpsamma...Kan rekommendera hotellet.
Frukosten är fullständigt fenomenal...Och busstrafiken till flygplatsen fungerar alldeles utmärkt.

• Restyp: Reste ensam
Tack gender720533
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Litet enkelt rum men med skön säng och bra badrum. Tyvärr var det alldeles för varmt på rummet för att kunna sova bra. Skulle behövts nån fläkt av nått slag. Bra frukost. Bra pris på parkering och god service med transport till Arlanda.

Tack leriks435674
Omdömet skrevs 24 juli 2019

Det var rent och fint i rummet. Väldig bra service samt taxi som hämtade en med punktlighet.
Men det absolut bästa med hela denna visit måste vara deras frukost vilket gör att jag definitivt kommer sova där flera nätter om!

Tack tinxery
Omdömet skrevs 1 juli 2019 från mobil enhet

Bra övernattning till bra pris med parkering o transferbuss. Trevligt bemötande , bra frukost. Lite instängd lukt på rummet , städning så där , sov med öppet fönster, kände ändå det när man varit ute o kom in. Denna gång var det bara övernattning med jobbet för att hämta besök på Arlanda. Har bott här förut och fick man gratis parkering 1 vecka. Men vet ej om det är så längre , det var en bra grej iaf .

Datum för vistelsen: juni 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 951elisabetha
Omdömet skrevs 1 juli 2019

Egentligen är jag förvånad över att jag inte ger en tvåa, för här har vi väggar av papp och otroligt tråkigt inredda hotellrum. Restaurangen är aldrig att lita på och lobbyn är ju inte direkt supermysig. Men... Jag har alltid sovit gott här i alla fall, och priset på ett rum har de satt därefter. Har ni bil, så kan den stå utanför rummet och bussen går ofta in till flygplatsen.

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste ensam