Omdömet skrevs 7 februari 2020

Mycket prisvärt och bra hotell. Nära till terminalerna .Fina rum och en suverän pool att njuta i. Sköna sängar samt bra utrymme. Bra info som man får på mail om man vill uppgradera. Billig långtidsparkering erbjuds vid hotellet

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack askari421403
RadissonBluArlandia, Front Office Agent på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2020

Hej Annika!
Tack för att du valde att bo hos oss och tack så mycket för din fina recension!
Varmt välkommen tillbaka om du har vägarna forbid Arlanda igen!
Receptionen

Omdömet skrevs 2 februari 2020

Hotellet är lättillgängligt och omgivningen ger ett behagligt lugn. Det har en välkomnande lobby med en fin layout. Restaurangen är välkomnande och behaglig att vistas i. Det är också trevligt att all personal hälsar. Bra skyltning gör att det är lätt att hitta rum och lokaler. Kunde ha varit lite bättre "nöd ut " skyltning.

Datum för vistelsen: januari 2020
  • Restyp: Reste ensam
Tack erikastrom1957
RadissonBluArlandia, Front Office på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Hej Erika!
Tack för att du valde att bo hos oss och tack för din recension!
Varmt välkommen tillbaka om du har vägarna förbi Arlanda igen!

Omdömet skrevs 16 december 2019 från mobil enhet

Väldigt bra läge nära Arlanda flygplats, bussar var 10:de minut till terminalerna. Snabb incheckning, trevlig personal. Bra restaurang med god mat. Bra frukost. Rena och tysta rum. Känns väldigt fräscht hela hotellet.

Tack AgnetaF48
RadissonBluArlandia, Receptionen på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2019

Agneta!
Vad roligt att läsa om din upplevelse av hotellet! Det är precis så som vi hoppas att våra gäster ska uppfatta hotellet!
Varmt välkommen tillbaka om du har vägarna förbi Arlanda vid något annat tillfälle!

Omdömet skrevs 16 december 2019 från mobil enhet

Vi bodde här en natt då vårt flyg gick tidigt på morgonen. Mycket fint och välstädat rum. Sängarna var gudomliga att sova i. Frukosten var även den otroligt bra. Jättebra service. Smidigt att ta sig till och från flygplatsen då bussen bokstavligen stannar utanför dörren till hotellet. Återkommer mer än gärna.

Tack 71anders_

Hej Anders!
Vad roligt att allt tycks ha varit till belåtenhet under er vistelse hos oss!
Varmt välkommen tillbaka nästa gång du har vägarna förbi Arlanda!

Omdömet skrevs 15 december 2019

Trevligt hotell när du måste övernatta inför en flygresa med tidig avgång. Rent och snyggt och sköna sängar. Hjälpsam personal. Frukost serveras från kl 0430. Passar lika bra att bo på vid sen landning. Buss till alla terminaler varje kvart.

Tack 643margareta
RadissonBluArlandia, Front Office på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2019

Hej Margareta!
Det var en bra sammanfattning! Vi är glada att du är nöjda med din vistelse hos oss och önskar dig varmt välkommen tillbaka nästa gång du flyger till eller från Arlanda!