Omdömet skrevs 16 december 2019 från mobil enhet

Väldigt bra läge nära Arlanda flygplats, bussar var 10:de minut till terminalerna. Snabb incheckning, trevlig personal. Bra restaurang med god mat. Bra frukost. Rena och tysta rum. Känns väldigt fräscht hela hotellet.

Tack AgnetaF48
RadissonBluArlandia, Receptionen på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2019

Agneta!
Vad roligt att läsa om din upplevelse av hotellet! Det är precis så som vi hoppas att våra gäster ska uppfatta hotellet!
Varmt välkommen tillbaka om du har vägarna förbi Arlanda vid något annat tillfälle!

Omdömet skrevs 16 december 2019 från mobil enhet

Vi bodde här en natt då vårt flyg gick tidigt på morgonen. Mycket fint och välstädat rum. Sängarna var gudomliga att sova i. Frukosten var även den otroligt bra. Jättebra service. Smidigt att ta sig till och från flygplatsen då bussen bokstavligen stannar utanför dörren till hotellet. Återkommer mer än gärna.

Tack 71anders_

Hej Anders!
Vad roligt att allt tycks ha varit till belåtenhet under er vistelse hos oss!
Varmt välkommen tillbaka nästa gång du har vägarna förbi Arlanda!

Omdömet skrevs 15 december 2019

Trevligt hotell när du måste övernatta inför en flygresa med tidig avgång. Rent och snyggt och sköna sängar. Hjälpsam personal. Frukost serveras från kl 0430. Passar lika bra att bo på vid sen landning. Buss till alla terminaler varje kvart.

Tack 643margareta
RadissonBluArlandia, Front Office på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 18 december 2019

Hej Margareta!
Det var en bra sammanfattning! Vi är glada att du är nöjda med din vistelse hos oss och önskar dig varmt välkommen tillbaka nästa gång du flyger till eller från Arlanda!

Omdömet skrevs 9 december 2019

Hotellet är lokaliserat praktiskt med avseende på närheten till Arlanda flygplatsterminaler och långtidsparkeringsplatser.
Frukost serveras från 04:30.
Det kan löna sig att söka efter lediga rum på olika web-sidor för priserna varierar.

Rumstips: Sök efter lediga rum på olika web-sidor för priserna varierar
Datum för vistelsen: september 2019
Tack KL L
RadissonBluArlandia, Front Office på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2019

Hej!
Tack för att du valde att bo hos oss och tack för din feedback!

Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

Jag fick boende på Arlanda när mitt flyg blev inställt. Med tanke på dessa omständigheter var jag inte jättepositivt över att tillbringa en natt på hotell.
Men det blev en positiv och bra upplevelse ändå. Allt var mycket bra, från det proffsiga och vänliga bemötandet i receptionen till den utmärkta frukosten. Bra storlek på rummet och en väldigt skön säng. Mycket trevligt bemötande av all personal i reception, restaurang och frukosten. Hela hotellet har en smakfull och ”hemtrevlig” inredning som gör det mysigt. Jag bor där gärna igen! Och ett stort extraplus är att det fanns lättmjölk till frukostkaffet!

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste ensam
Tack dovblomman
RadissonBluArlandia, Front Office på Radisson Blu Arlandia Hotel, Stockholm, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2019

Hej!
Vad roligt att läsa om din upplevelse här hos oss! Det är precis denna känsla som vi hoppas förmedla till våra gäster. Det ska vara ett varmt, välkomnande men ändå proffsigt bemötande även om gästen bara råkar "hamna" på hotellet till följd av exempelvis ett inställt flyg.
Vi hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig som gäst under mer "frivilliga" omständigheter någon annan gång. ;)