Vio.com
Radissonhotels.com147 US$
Priceline149 US$
ZenHotels.com178 US$
Omdömet skrevs 15 oktober 2022

Kom nattetid/tidig morgon efter sent flyg för att få sova några timmar innan man orkade med sista sträckan hem.
Incheckning ok, trevlig personal.
Korridoren på vårt våningsplan luktade riktigt unket och luften kändes dålig. Väl på rummet var glas och muggar smutsiga och mattan fläckig.
Sängen stenhård, vilket uppskattades av min rygg, men den dåliga luften gav en dålig sömn.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack TinaFrida
Ajda Pavcic, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2022

Dear TinaFrida,

Thank you for your kind review and for the feedback. we will take your comments up with the relevant department for review and improvement.

Warm Regards,

Uanand Meloni
Front Office Manager

Omdömet skrevs 6 oktober 2022

Sov dåligt pga för hårda sängar. För övrigt är det ett väldigt bra hotell som ligger perfekt till när man ska flyga tidigt på morgonen. Vi har bott där tidigare, då upplevde vi inte att sängarna var så hårda.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack elindh703447
Ajda Pavcic, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 10 oktober 2022

Hej elindh703447,

Tack för er recension här och er senaste vistelse hos oss. Vi uppskattar det verkligen.

Det glädjer oss att se att ni är överlag nöjda med er vistelse. Er feedback har lyfts med berörd avdelningspersonal för att se vad vi kan göra.

Vi hoppas trots detta att vi får möjlighet att välkomna er tillbaka i framtiden.

Omdömet skrevs 3 oktober 2022

Älskar Radisson SAS hotell! Känsla av lyx rakt igenom! Och så smidigt när vi landade mitt i natten att bara glida upp för trappan på Arlanda och lägga sig i en underbar säng och sova direkt! Kommer aldrig mer att sitta och nattköra hem efter en flygresa när alternativet finns att bo över på flygplatsen.

Tack ingelawickstr0em
Radisson Blu Arlandia Hotel, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2022

Hej ingelawickstrOem,

Vi tackar så mycket för den fina recension och hoppas att vi får välkomna dig tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 23 september 2022

Ligger bra till både från garaget och terminalen. Trevlig personal, tysta rum, snabba hissar och bra frukost i den närliggande restaurangdelen - Sky Horizon. Kände mig sedd av personalen i konferensen som alltid bjöd på ett leende och front desk personalen var väldigt service minded!
Hade möjligtvis önskar en smidigare dusch-lösning utan badkar. Det var svårt att rikta det högre munstycket.

Tack Konferansdeltagare
Ajda Pavcic, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Airport Terminal Hotel, Stockholm-Arlanda Airport, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2022

Hej Konferansdeltagare,

Tack för superfin feedback! Detta gläder oss verkligen.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 19 september 2022

Hotellet är väldigt bekvämt, med god standard. Jag hade behov av (mycket) tidig start för att hinna med en flight, och personalen var mycket tillmötesgående för att se till att detta skulle bli så bra som möjligt.

Tack Flyer41595851639

Hej Flyer,

Tack för dina fina ord! Vi är glada att höra att du gillade din tid med oss och hoppas att välkomna dig tillbaka.