Omdömet skrevs 26 november 2019

Mysigt hotell med trevlig personal och fantastisk frukost.

Frekvent transfer till flygplatsen ingår.

Restaurangen har vällagad mat av hög klass till ett överkomligt pris.

Rekommenderar varmt ett besök oavsett ärende!

Datum för vistelsen: november 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
1  Tack viss-hotell-vana
Omdömet skrevs 24 november 2019

Ett fantastiskt bra hotell, med suveränt bra och tillmötesgående personal. Utmärkt frukost med massor av god mat. Nära location till Arlanda flygplats, 10-15 minuter med buss, 8-9 minuter med taxi. Rekommenderar starkt detta hotell, sistaminutenpriset suveränt bra, och det går att ha en egen bil på en tillhörande låst långtidsparkering.

Datum för vistelsen: november 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack peter b
Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Några kilometer från flygplatsen ligger detta mindre hotell i ett affärs/industriområde. Det är lugnt på kvällen och natten. Vi bokade även parkering som kan mycket väl konkurrera med Arlandas långtidsparkeringar prismässigt. Nackdelen är definitiv busstiderna - missar man den så väntar man i drygt en halvtimme - då föredrar jag personligen de parkeringarna som trafikeras var 8:e/15:e minut.
Rummet var helt okay för en natt. Frukosten var bra.

Tack Kalinorbrause
Omdömet skrevs 30 oktober 2019 från mobil enhet

Hotellet ligger lite off i ett industriområde, längre bort från flygplatsen än liknande flygplatshotell. Det var dock sköna sängar och bra frukost. Shuttlen till flygplatsen gick precis utanför. Att hotellet också erbjuder billig långtidsparkering är ett plus. Vi kan absolut tänka oss att bo här igen.

Tack evao685
Omdömet skrevs 30 oktober 2019 från mobil enhet

Både rummet och badrummet var stora. Tyvärr var det lite kallt i rummet, men vi fick låna en värmefläkt så att det blev bättre. Sängen var väldigt bra med mjuka lakan. Frukosten var väldigt bra med gott bröd.
Transfer till flygplatsen, men tyvärr enligt tidtabell. Man kan inte bli hämtad precis när man kommer. Billig parkering när man är bortrest.

Tack annae588