Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com128 US$
Priceline127 US$
eDreams114 US$
Travelocity128 US$
Trip.com135 US$
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Nära parkering, terminal. Bra frukost. Öppnar 05.30 men kan fås från 02. 24/7 öppet gym som var fräscht och har det man behöver. Egen snabb check-in via dator. Samt check-out. VI bodde i ett väldigt stort familjerum med 8 sängar, 2 toaletter, soffgrupp, stor hall. Har inget minus. Magiskt!

Tack mlindstrom2021
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Hotellets läge, bemötande av personalen, service och underhåll är mycket bra. Utbudet för middag var väldigt begränsat. Även middags portion för lite. Dock frukosts utbjud var mycket bra. Servering av frukost kl 06:00 passade utmärkt med min flygtid!

Datum för vistelsen: juli 2021
  • Restyp: Reste ensam
Tack Rdass2021
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Bra hotell om man måste resa riktigt tidigt på morgonen. Frukost finns från 03.00 och hotellet har trevlig personal. Rummet var städat och rent, med stor TV. Inte långt och lätt att gå till flyget med en resväska.

• Restyp: Reste ensam
Tack annelijohansson999
Jostein Rajala, Hotelldirektör på Comfort Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2021

Hej Annelijohansson,

Tusen tack för ditt omdöme. Så kul att höra att ni trivdes hos oss!

Varmt välkomna tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Var tvungen ta två övernattningar till/från Grekland. Supernöjd med hotellvalet. Någon minut från Sky city, bara tvärs över en väg. Tror dom har de skönaste sängar jag någonsin legat i på hotell. Och jättefint bemötande då jag kom trött kl 03:30 på morgonen. Stor luftig frukostmatsal och tillräckligt att välja på, äggen var perfekt kokta

Restyp: Reste ensam
Tack Nina L

Hej Nina,

Tusen tack för ditt omdöme! Så kul att höra att du trivdes hos oss. Visst har vi sköna sängar? De är specialgjorda för Nordic Choice hotels. Varmt välkomna tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 21 maj 2021 från mobil enhet

Bra läge och hyfsat nära till terminalerna. Vänlig och trevlig personal. Rummet var rent och väldigt stort, fick förvisso en uppgradering till Deluxrum, uppskattat. Sängen var skön. Hade min hund med mig och det funkade bra. Frukosten var bra och fanns det mesta, gick bra och hålla avstånd nu i coronatider. Det enda var att restaurangen inte var öppen, förstårligt nu under dessa tider, då det är rätt lite gäster. Men det som fanns, var rätt dyrt,105 kr för en liten sallad eller uppvärmd pasta. Annars kanon och kommer säkert bo där igen. :)

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste ensam
2  Tack Lukas3e
Jostein Rajala, Hotelldirektör på Comfort Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2021

Hej Lukas,

Tusen tack för ditt omdöme. Kul att höra att du och hunden trivdes hos oss! Spännande nyheter är att vi idag öppnar vårt kök och restaurang. Till en början fredag och lördag, men förhoppningsvis varje kväll när läget förbättras mer och mer.

Varmt välkommen tillbaka till oss!