SPARA 15 US$
Priceline
Expedia.com122 US$
eDreams110 US$
Lol.travel125 US$

Fantastiskt välkomnande personal allt rent och fint Nära till flygplatsen fin bar god service Hiss bra rum utrustade med all bekvämlighet.TV radio clim bekväma sängar stora rum tval i badrummet stora trappor Fin utsikt.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack leonettibruno
Jostein Rajala, Hotelldirektör på Comfort Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej!

Tusen tack för ditt omdöme. Så kul att höra att du trivdes hos oss. Varmt välkommen tillbaka till oss vid ett senare tillfälle!

Vi bodde en natt och är jättenöjda, både med standarden och priset. Välkomnande och serviceinriktad personal, jätteskön säng, allt finns som man behöver och frukosten var riklig och fräsch. Gillade särskilt skohornet i trä och den fiffiga ”fönsterfåtöljen” med fantastisk utsikt! Kommer gärna åter på någon post Covid-resa! Vi åt middagen på Clarions restaurang bredvid (Kitchen &Table) och fick 10% rabatt när vi bodde på Comfort i samma kedja

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 482katt

Hej!
Tusen tack för ditt omdöme. Så kul att höra att ni trivdes hos oss! Vårt mål är att ge våra gäster det de behöver, och skippa det onödiga. Bra service, bekväma rum och en fräsch frukost. Allt till ett bra pris!

Varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 27 mars 2021

Hotellet ligger nära Sky City så läget är bra. Nytt fräscht hotell med gott om plats i lobbyområdet. Frukosten är godare och rikligare än på många andra Comfort Hotel. Rummen är varken bättre eller sämre än andra Comfort Hotel. Men utsikten från sviten är mycket trevlig, och man får låna kikare också!

• Restyp: Reste ensam
1  Tack Michael N
Jostein Rajala, Hotelldirektör på Comfort Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2021

Hej Michael,

Tusen tack för ditt omdöme. Så kul att höra att du trivdes i sviten hos oss! Visst är utiskten fenomenal? Vi hoppas du kommer tillbaka till oss när det finns ännu mer flygplan att kika på.

Ha en riktigt trevlig dag.

Omdömet skrevs 20 mars 2021

Modernt och trevligt hotell nära till Sky City och perfekt när man har en tidig flygresa ut på morgonen.
Frukostbuffén kändes säker och det fanns tillräckligt att välja bland även mycket tidigt på morgonen (kl. 05:00)

Tack Kjell-Gunnar G
Jostein Rajala, General Manager på Comfort Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2021

Hej Kjell-Gunnar,

Tusen tack för ditt omdöme! Så kul att höra att du gillade hotellet och trivdes hos oss. Varmt välkommen tillbaka till oss!

//Jostein, hotelldirektör

Omdömet skrevs 15 mars 2021

Bra och fräscht hotell med trevligt personal bra service och toppenläge på Arlanda. Man kan få frukost redan från 2 på morgonen och ta med sig i en doggybag.

Hotellrummen är fräscha och trevliga. Om man får önska något så skulle det vara att ha en eller 2 extra kuddar på rummet och dubbelsäng i dubbelrum inte två enkelsängar. Men annars allt toppen!

Tack Ylvisss
Jostein Rajala, General Manager på Comfort Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2021

Hej!

Tusen tack för ditt omdöme. Så kul att höra att ni gillade hotellet och vår Early Breakfast Deli.

Nästa gång så kika i lådan under sängen, där finns nämligen extra kuddar. ;)

Ha en riktigt trevlig dag!

//Jostein, General Manager