Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline122 US$
Expedia.com122 US$
Travelocity122 US$
eDreams110 US$
Lol.travel123 US$
Omdömet skrevs 27 mars 2021

Hotellet ligger nära Sky City så läget är bra. Nytt fräscht hotell med gott om plats i lobbyområdet. Frukosten är godare och rikligare än på många andra Comfort Hotel. Rummen är varken bättre eller sämre än andra Comfort Hotel. Men utsikten från sviten är mycket trevlig, och man får låna kikare också!

• Restyp: Reste ensam
1  Tack Michael N
Jostein Rajala, Hotelldirektör på Comfort Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2021

Hej Michael,

Tusen tack för ditt omdöme. Så kul att höra att du trivdes i sviten hos oss! Visst är utiskten fenomenal? Vi hoppas du kommer tillbaka till oss när det finns ännu mer flygplan att kika på.

Ha en riktigt trevlig dag.

Omdömet skrevs 20 mars 2021

Modernt och trevligt hotell nära till Sky City och perfekt när man har en tidig flygresa ut på morgonen.
Frukostbuffén kändes säker och det fanns tillräckligt att välja bland även mycket tidigt på morgonen (kl. 05:00)

Tack Kjell-Gunnar G
Jostein Rajala, General Manager på Comfort Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2021

Hej Kjell-Gunnar,

Tusen tack för ditt omdöme! Så kul att höra att du gillade hotellet och trivdes hos oss. Varmt välkommen tillbaka till oss!

//Jostein, hotelldirektör

Omdömet skrevs 15 mars 2021

Bra och fräscht hotell med trevligt personal bra service och toppenläge på Arlanda. Man kan få frukost redan från 2 på morgonen och ta med sig i en doggybag.

Hotellrummen är fräscha och trevliga. Om man får önska något så skulle det vara att ha en eller 2 extra kuddar på rummet och dubbelsäng i dubbelrum inte två enkelsängar. Men annars allt toppen!

Tack Ylvisss
Jostein Rajala, General Manager på Comfort Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2021

Hej!

Tusen tack för ditt omdöme. Så kul att höra att ni gillade hotellet och vår Early Breakfast Deli.

Nästa gång så kika i lådan under sängen, där finns nämligen extra kuddar. ;)

Ha en riktigt trevlig dag!

//Jostein, General Manager

Omdömet skrevs 9 februari 2021

Rent fint och prisvärt, mysigt.
Sviten hade fin utsikt över flygplatsen och dess närområde, sköna sängar.
kommer absolut bli fler tillfällen. Personalen var jättetrevlig och tillmötesgående.
Bra att man inte slösar med förbrukningsmaterialet.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack richardalmgren
Jostein Rajala, General Manager på Comfort Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2021

Hej Ricardh,

Tusen tack för ditt omdöme! Så kul att höra att du trivdes hos oss. Visst är utsikten över flygplatsen fantastisk? Det perfekta stället att starta eller avsluta sin resa. Varmt välkommen tillbaka till oss!

//Jostein, General Manager

Omdömet skrevs 7 februari 2021 från mobil enhet

Ett klassiskt modernt hotell. Rent och fräscht. Mycket skön säng och sängkläder. Härlig frukost där jag inte saknade något. Trevlig och hjälpsam personal. Ett mycket bra alternativ till de oftast dyrare hotellen inne i SkyCity. 25 meters lätt promenad ute. Perfekt om man kommer med sent flyg eller ska med ett tidigt.

Datum för vistelsen: februari 2021
Restyp: Reste ensam
Tack AHFHBH
Jostein Rajala, General Manager på Comfort Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2021

Tusen tack för ditt omdöme! Så kul att höra att du trivdes här hos oss. Varmt välkommen tillbaka nästa gång du har vägarna förbi Arlanda!