Omdömet skrevs 1 februari 2020

Rummen kändes stora och fräscha, smart förvaring och snygg inredning. Extremt bra läge nära flygplatsen och häftig utsikt över flygplatsen från rummen högre upp samt baren på top floor. Smidigt med self check in/out och rimliga priser på rummen. Rekommenderas.

Tack mikaellW7281ME
JosteinRa, General Manager på Comfort Hotel Arlanda Airport Terminal, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2020

Hej!

Tusen tack för ditt omdöme. Kul att höra att du gillade vårt alldeles nya hotell! Utsikten från Anorak Bar och rummen är verkligen helt unik. Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Detta hotell får 5 stjärnor av mig, med plus. Alldeles nytt. Fräscht och smart. Trevlig personal. Rummen smart inredda. Jag gillar att det finns gott om eluttag samt USB-anslutningar. Bäst av allt är att den stora och fina HD-TV:n har inbyggd Chromecast. Några saker som kan förbättras är att hissarna kan kallibreras bättre. Sedan har duschen bara en glasvägg. Vatten stänker ut på golvet. Men så här ser det ut på alla nya hotell. Sist en rolig sak: En liten lapp i rummet som talar om att du är den förste som bör i rummet.

Restyp: Reste i arbetet
Tack matsm830

Hej!

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme! Kul att höra att du gillade hotellet. Tack också för din feedback. Jag har noterat ner dina punkter och vi kommer se på åtgärder att lösa detta så fort som möjligt. Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 31 januari 2020

Vilket häftigt hotell precis bredvid Arlanda! Väldigt rogivande interiör och fräsch inredning! Jag och min familj bodde i ett XXL rum och jag kan bara säga: Wow, vilket rum!
Vi åt en god pizzamiddag som vi enkelt beställde i hotellets barception!
Och personalen, helt fantastiska människor som fanns på plats och hälpte/intresserade sig för sina gäster!
Vi ser redan fram emot nästa vistelse hos er!
Stort tack och stort lycka till mer alla era nya utmaningar!

Tack 477theresej

Hej!

Tusen tack för ditt omdöme! Kul att ni gillade XXL rummet. Jag tycker personligen att de är de coolaste rummen på hela hotellet. Kul också att ni gillade vårt Pizza & Bowl koncept. Vi försöker göra det EASY för våra gäster. Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 31 januari 2020

Det fantastiska läget och hotellets välkomnande personal gör Comfort Hotel Arlanda till det perfekta sättet att börja eller avsluta sin resa. Lätttillgängligt både med bil eller andra transportsätt samt otroligt god och hållbar med via Barception. Fint och fräsch gym samt stora rum med fantastisk utsikt. Easy it is! :)

Rumstips: Tysta och fina rum. Fin utsikt från alla rum :)
Tack 784ewah

Hej!

Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Så kul att höra att du gillade hotellet. Var du förbi Anorak Bar på 12:e våning? Där har du utsikt över hela Arlanda! Varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 31 januari 2020

Prisvärt hotell med nära gångavstånd till Arlanda. Personalen ger service i världsklass och fanns alltid där för oss.
Vi åt pizza och pokebowl och njöt av varje tugga. Trots att lobbyn är enorm kunde man lätt hitta ett eget hörn att krypa in i.
Jag tyckte först det var lite för varmt på rummet, men det gick att skruva ner värmen till en behaglig sovtemperatur. Vi njöt av de sköna sängarna, synd bara att vi inte fick utnyttje dem längre eftersom vi åkte tidigt på morgonen.
Jag ringde hotellet för att hitta dit, skyltar har inte kommit på plats ännu eftersom det är så nytt

Tack laughinghelena

Hej laughinghelena,

Tusen tack för ditt omdöme! Så kul att höra att du gillade hotellet. Speciellt kul också att du gillade vårt matkoncept Pizza & Bowls. Varmt välkommen tillbaka nästa gång du är på Arlanda.