“Seriöst!!??”

Pontus in the Air Brasserie
Rankad som nr 4 av 11 Restauranger i Arlandastad
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Förbokas middag för 3 familjer i god tid innan. Serveringen verkar upptagen med annat och man tappar liksom hakan när sedan maten kommer in och den är KALL!! Barnens burgare verkade vara ok men då kanske man skall skylta om med gyllene måsen istället?? Inte bra alls och inget utrymme för överseende med dessa priser.

1  Tack Björn F
Therese J, Hovmästare Pontus in the air på Pontus in the Air Brasserie, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2018

Hej Björn.

Ber om ursäkt för det inträffade och skall tala med berörd personal. Såväl köket som servitrisen.
Detta skall inte inträffa. Är det så att maten är kall när den kommit ut och det kommer till vår vetskap, När vi frågar om allt smakar bra?
Så gör vi givetvis om maten!

Mvh

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Otrevliga och nonchalanta, ingen känsla för service och gästvänlighet. Gå någon annanstans. Gör om gör rätt. Uselt..

3  Tack ashkank439
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Kul med en ny lounge på Arlanda . Supertrevlig personal och vi fick en underbar frukost med goda brödsorter fin yoghurt färskpressad juice och gott kaffe! Ett ställe du måste besöka. Hoppas vi reser ut på kvällen nästa gång så bi får prova middagen. Allt kostnadsfritt om man har ett american express kort platinum.

1  Tack MVGB
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Lugn och trivsam miljö med en matupplevelse. Restaurangen ligger en trappa upp i shoppinggången detta bokstavligen lyfter hela upplevelsen till en högre nivå.

Tack Staffan S
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Maten helt klart bland den bättre jag någonsin ätit i en flygplatslounge. Trevlig personal och ett varmt välkomnande. Inte det sista besöket hos Pontus!

1  Tack addehultgren

Resenärer som tittade på Pontus in the Air Brasserie tittade också på

Märsta, Sigtuna Kommun

Arlandastad, Sigtuna Kommun

Besökt Pontus in the Air Brasserie? Berätta vad du tyckte!