“Otrevliga”

Pontus in the Air Brasserie
Rankad som nr 4 av 11 Restauranger i Arlandastad
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Otrevliga och nonchalanta, ingen känsla för service och gästvänlighet. Gå någon annanstans. Gör om gör rätt. Uselt..

3  Tack ashkank439

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Kul med en ny lounge på Arlanda . Supertrevlig personal och vi fick en underbar frukost med goda brödsorter fin yoghurt färskpressad juice och gott kaffe! Ett ställe du måste besöka. Hoppas vi reser ut på kvällen nästa gång så bi får prova middagen. Allt kostnadsfritt om man har ett american express kort platinum.

1  Tack MVGB
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Lugn och trivsam miljö med en matupplevelse. Restaurangen ligger en trappa upp i shoppinggången detta bokstavligen lyfter hela upplevelsen till en högre nivå.

Tack Staffan S
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Maten helt klart bland den bättre jag någonsin ätit i en flygplatslounge. Trevlig personal och ett varmt välkomnande. Inte det sista besöket hos Pontus!

1  Tack addehultgren
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

GT på Pontus in the air var en välsmakande gin tonic. Trevligt lokal. Och bra bartender. Relativt stressfri miljö.

Tack Johan W

Resenärer som tittade på Pontus in the Air Brasserie tittade också på

Märsta, Sigtuna Kommun

Arlandastad, Sigtuna Kommun

Besökt Pontus in the Air Brasserie? Berätta vad du tyckte!