“Mysig liten restaurang ”

Food Art Hut @ Koh Mak
Rankad som nr 2 av 43 Restauranger i Ko Mak
Middagsalternativ: Frukost
Middagsalternativ: Frukost
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

En mysig liten restaurang som serverar fantastiskt god thaimat. Man kan få vänta lite längre än vanligt på maten då det är mycket gäster. Verkar som det bara är två personer som arbetar där. Rekommenderar varm att besöka detta lilla ställe när man är här på koh Maak.

Datum för besöket: februari 2020
Tack catharinaa2018

Omdömet skrevs 8 februari 2020 från mobil enhet

Detta var all-time-high!

Maten är fantastisk och servicen på topp! Barnen får mat först och det finns tom leksaker till de yngsta.

Vi kan varmt rekommendera deras Panaeng Kai curry!

Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Mufasa207
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Populärt matställe med god mat och rikliga portioner. Traditionella thailändska rätter, olika typer av smörgåsar med fräscha val av pålägg att välja på och kända för sina goda smoothies och shaker. Vänlig personal. Finns en hylla vid disken där det finns korgar med leksaker för barnen att leka med. Barnstol finns.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Anneli F
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Jättegoda vårrullar till förrätt! Ta dom vegetariska! Trevlig personal som redan när vi kom ursäktade sig och sa att maten skulle ta tid i dag då de hade kort om folk i köket. Det tog lite tid men mer ok eftersom de redan hade förvarnat.

Datum för besöket: december 2019
Tack Limpis86
Omdömet skrevs 29 december 2019 från mobil enhet

Trevligt ställe, god mat. Tyvärr hade vi oturen att en av kockarna var borta vilket resulterade i att alla rätter kom peu un peu vilket innebar utebliven gemensam middag.

Datum för besöket: december 2019
Tack 2philiph

Resenärer som tittade på Food Art Hut @ Koh Mak tittade också på

Ko Mak, Trat Province
Ko Mak, Trat Province

Besökt Food Art Hut @ Koh Mak? Berätta vad du tyckte!