Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Hotellet var alltid rent och välstädat och personalen var väldigt serviceminded och oerhört vänliga.
Buffen som serveras ifall man valt till maten var dock av sämre kvalité och många gånger kallt dessvärre.
Förutom en incident med en ovälkommen kackerlacka på rummet så var vistelsen utmärkt.
Hotellet är av enklare sort men det reflekteras även på priset så det är fair.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Alexander S
AntonioTejedor, Director General på Catalonia Punta del Rey, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018

God morgon
Vi är väldigt glada att din vistelse hos oss har varit till din smak. Jag kommer att överföra alla dina kommentarer till alla mina medarbetare. Vi hoppas att få er bland oss igen. hälsningar

Omdömet skrevs 14 februari 2018

Trevligt hotell med all inclusive. Vacker natur speciellt på Teide! Enorma träd i typ av regnskog! Fina promenadvägar nära hotellet. Det enda tråkiga var vädret som växlade mycket mellan sol,blåst och regnskurar! Det kanske var lite för tidigt på året att besöka just denna plats!

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Ingvar N

God morgon

Omdömet skrevs 15 november 2017

Stort hotell med all inclusive. Stor fin restaurang med bra utbud av buffe både till frukost lunch. Och med bra temakvällar för kvällsmiddagen. Dock är det synd att det bara finns en restaurang om man ska vara en längre tid.

Tips för att välja rum: finare utsikt från rummen som har balkongen inåt mot poolen
  • Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack anki535
AntonioTejedor, Director General på Catalonia Punta del Rey, svarade på det här omdömetSvarade 27 december 2017

Vilka hjälper oss att förbättra varje dag
Vi väntar på ett möte med dig i framtiden, Till polxazaé, hur vi korrigerade, Hans proporyeju har utförts av morliws.

Omdömet skrevs 2 november 2017

Vi hade all inclusive och där fanns inget att klaga på, tvärtom. Mycket varierat och rikligt med mat vid varje måltid.
Underhållning varje kväll som höll bra standard. Trevlig och vänlig personal. Angående solstolarna som alla skriver om upplevde vi inte det som något problem kanske berodde det på att även om hotellet var nästan fullbelagt så var hälften av gästerna ungdomar som skulle deltaga i karateVM och de var där inte på dagtid.Går du en bit iväg till strandpromenaden ligger där en bra vik att bada vid. Däremot är de flesta stränder inte svart lavasand utan svart lavagrus.
Buss till Santa Cruz går precis utanför hotellet och ofta.

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
2  Tack sydsverige

Omdömet skrevs 31 oktober 2017

Perfekt hotell för sol och bad. Mycket aktiviteter om man önskar vara aktiv.
Ligger långt ifrån Puerto de la Cruz men det går bra lokala bussar dit.
Fin strandpromenad för jogging i soluppgången.
Man får verkligen mycket för pengarna.

• Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
Tack LenaK5