Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Animerat. Show mycket bra med allting med servic med personal inga bekymer . Jag har kommit fär 3 gonger in granada.. dom har bra mat och allt dricka .. ma kan vakna när so hels bähevs inte venta i käan jag rekomendera till alla svenska Granadan...

Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack ekremivalentina
GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü på Granada Luxury Okurcalar, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2018

Dear Guest, Thank you very much for your outstanding words and so much praise for us. That makes our work extremely worth full if kind of this satisfaction is reached! We are very happy that your holiday was nice here. We hope that we can see you here again. Best regards Granada Luxury Okurcalar

Omdömet skrevs 5 juni 2018

hanna från Sverige
* är du inte från Ryssland åk inte dit !! den är rysk hotell i Alanya ..
* alla pratar mes tyska i hela hotellet mindre engelska ..
* internet är dålig och seg i hotellet ...
* maten och personal och service är mycket bra

• Bodde här: maj 2018, reste med familjen
1  Tack FADI H
GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü på Granada Luxury Okurcalar, svarade på det här omdömetSvarade 6 juni 2018

Dear Mr.FADI01

Thank you for the critical view from our hotel . It helps us always to improve all.
We have to say that a lot of the stuff can talk in English. Reception or Guestrelation and Animation close to all.
We are an international hotel therefore different guests from various countrys.
We hope that we will see you again here !

Best regards your Granada Luxury Okurcalar.

Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Helt otroligt hotell från lobby till pool. Allt noga genomtänkt, t ex nattbelysning i badrummet. Badkassar, tofflor. Aircondition som fungerar. Otrolig mat som är som små konstverk. Rent och fräscht överallt. Personal som sopar, plockar bort skräp mm. Fantastiska shower på kvällarna. Tyvärr är sängarna stenhårda så man vaknar med ryggont på morgonen. Skulle inte klara flera dygn än 7. Detta måste man göra något åt för att man vill återvända
och det skulle jag gärna vilja.

Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack 553vivi
GranadaLuxuryHotels, Halkla İlişkiler Müdürü på Granada Luxury Okurcalar, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2017

Dear Guest,
First of all we would like to thank you for choosing our hotel and for your feedback.
Thank you very much for your exciting description all in our Hotel.
We are always on a way for extra ordinarily work in our hotel. Description like yours are extremely worth full for us and all staff members. Kind of those letters are confirming all what we try always to do that our wonderful guests are happy all time. Also, we would like to thank for your recommendations, that will help to improve our services.
We will give the praise to all staff members and we are looking forward to see you again in our hotel.
Regards Granada Luxury Hotels

Omdömet skrevs 28 augusti 2016

Visserligen var hotellet stort och allt fanns på plats. Var som ett mindre köpcentrum inuti hotellet. Tatueringstudio, klädbutiker, kiosk, shisha, fotograf, läkare, frisör m.m fanns på plats.

Fantastiskt spa.

Se upp för personalen som tar överpriser på spabehandlingar. Köpte en ansiktsbehandling och pedikyr för cirka 1000 sek, men märkena som salongen använde var klar budget. Bra massörer dock.

Rummet var till en stor besvikelse, såg inte alls ut som på bilderna. Det kändes väldigt smutsigt, golvet var fuktskadat och överkastet såg inte tvättat ut. Toaletten var dock fin.
Vi gav bra dricks till städerskorna, men de städade inte alls bra.

Dålig service, vi fick vänta länge på våra väskor. Vi ringde till receptionen 2 gånger och fick fråga vart våra väskor tagit vägen. Vilket gjorde att vi missade middagen.

Maten såg bra ut, men hade dessvärre ingen vidare smak. Maten var dessutom kall.

Drinkarna bestod av dricka och sprit, inget speciellt.

Fanns ett fönster mellan toaletten och sängen, inte speciellt trevligt att se in på någon som sitter på toaletten.

Hotellet var OK, men förtjänar verkligen inte 5 stjärnor.

• Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Jennifer A
GranadaIT, Public Relations Manager på Granada Luxury Okurcalar, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2016

Dear guests,
For our team is very important to be informed how did you spend your holidays in Granada. Our aim is your satisfaction.
Sincerely hope to have an opportunity to prove that we draw our attention to your review and hope to have a chance to introduce you our services on the higher level in the future.
We will be very happy to see you again in Granada.
Sincerely Granada Luxury Resort Hotel team.

Omdömet skrevs 1 juli 2016

Vi har åkt med våra två pojkar 11 och 8 år för första gången till Granada. vi har fått en delvis havutsikt på familjerummet som vi har bokat trots att vi har betalt för en hel havutsikt. Personalen tyckte att det var jobbigt att jag har sagt ifrån. De har visat ett alltrenativt rum som inte passade oss alls:(
Maten var god. De hade koll på mat tempraturen några av personalen har gått runt och kollat om det var rätt temp på maten// första gången för oss där våra barn har inte fått magsjuka på semestern:)
Mycket aktiviteter varje kväll dessutom var det lite svårt och sova för höga musiken!
Fina pooler, då valde vi alltid relax poolen då var det mycket lugnare och hade ett tak som var bra och skydda sig från starka solen.
God service och trevlig personal.
Det tråkigaste av allt att vi har blivit av med några prylar ute vid poolen, så man bör ha koll på sina grejer:(
långa köar i de varma hissarna vid mat tiderna och på kvällarna. Gick snabbare och ta trapporna upp till femte våningen till vårat rum!!
Det räcker med ett besök till Granada, tror att vi väljer an annan hotell nästa gång.

Tips för att välja rum: Ju högre våning desto bättre, dålig isolering!!
  • Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack hindsh83
GranadaIT, Менеджер по связям с общественностью på Granada Luxury Okurcalar, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2016

Dear guests,
For our team is very important to be informed how did you spend your holidays in Granada and what was missing. We are really sad that you didn't enjoy your vacation, all your wishes is already handed to our management. Also, we would like to thank for your recommendations that will help to improve our services.
Sincerely Granada Luxury Resort Hotel team.