“Själlöst men gott kaffe”

Hörnans Cafe & Conditori
Rankad som nr 4 av 7 Restauranger i Perstorp
Kök: Café
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Vi letade efter ett kaffeställe längs vägen, gärna med trädgårdsservering. Hej, vad vi bedrog oss! Men kaffet var gott.

Datum för besöket: juli 2017
Tack ulfrxn

Omdömet skrevs 11 juli 2017

Hörnans Café & Conditori är ett trevligt lite fik i centrala Perstorp. goda småkakor och frallor. Stänger tyvärr redan kl.17. Sommartid finns det bord och stolar utomhus.

Datum för besöket: maj 2017
Tack TobbeWendt
Omdömet skrevs 11 juni 2017

Jättegoda våfflor med olika valfria tillbehör. Snabb och trevlig service. Bra läge i byn med möjlighet att sitta utomhus

Datum för besöket: maj 2017
Tack Tord H
Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Gida smörgåsar, kakor och kaffe - inget stort sortiment / utbud men det är inte lätt i en så liten ort utan några speciella sevärdheter att kosta på wow-faktor. Helt ok fik som kämpar på.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Lotta R
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Var och fikade med en kompis, plus för välsmakande semlor minus för få platser - så på min plats nära dörren var det jätte dragit.

Datum för besöket: mars 2017
Tack annedorthem771

Resenärer som tittade på Hörnans Cafe & Conditori tittade också på

Perstorp, Skåne län

Besökt Hörnans Cafe & Conditori? Berätta vad du tyckte!