“Trevligt litet fik”

Hörnans Cafe & Conditori
Rankad som nr 4 av 7 Restauranger i Perstorp
Kök: Café
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Hörnans Café & Conditori är ett trevligt lite fik i centrala Perstorp. goda småkakor och frallor. Stänger tyvärr redan kl.17. Sommartid finns det bord och stolar utomhus.

Datum för besöket: maj 2017
Tack TobbeWendt

Omdömet skrevs 11 juni 2017

Jättegoda våfflor med olika valfria tillbehör. Snabb och trevlig service. Bra läge i byn med möjlighet att sitta utomhus

Datum för besöket: maj 2017
Tack Tord H
Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Gida smörgåsar, kakor och kaffe - inget stort sortiment / utbud men det är inte lätt i en så liten ort utan några speciella sevärdheter att kosta på wow-faktor. Helt ok fik som kämpar på.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Lotta R
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Var och fikade med en kompis, plus för välsmakande semlor minus för få platser - så på min plats nära dörren var det jätte dragit.

Datum för besöket: mars 2017
Tack annedorthem771
Omdömet skrevs 12 december 2016

Trevligt café med mycket trevlig personal. Även möjlighet att sitta ute och fika på sommaren. Gott kaffe.

Datum för besöket: november 2016
Tack Marie K

Resenärer som tittade på Hörnans Cafe & Conditori tittade också på

Perstorp, Skåne län

Besökt Hörnans Cafe & Conditori? Berätta vad du tyckte!