“Fikastopp”

Hörnans Cafe & Conditori
Rankad som nr 4 av 7 Restauranger i Perstorp
Kök: Café
Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Gida smörgåsar, kakor och kaffe - inget stort sortiment / utbud men det är inte lätt i en så liten ort utan några speciella sevärdheter att kosta på wow-faktor. Helt ok fik som kämpar på.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Lotta R

Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Var och fikade med en kompis, plus för välsmakande semlor minus för få platser - så på min plats nära dörren var det jätte dragit.

Datum för besöket: mars 2017
Tack annedorthem771
Omdömet skrevs 12 december 2016

Trevligt café med mycket trevlig personal. Även möjlighet att sitta ute och fika på sommaren. Gott kaffe.

Datum för besöket: november 2016
Tack Marie K
Omdömet skrevs 28 juni 2016 från mobil enhet

Rätt så litet ställe, men med möjlighet att sitta ute på sommaren. Vi åt citron muffins - något av det bästa jag har smakat på länge.
Konditoriet ligger som namnet antyder på ett hörn, så man kan sitta vid små bord och njuta en fika - och samtidigt titta på by livet i Perstorp.

Datum för besöket: juni 2016
Tack annedorthem771
Omdömet skrevs 1 maj 2016 från mobil enhet

Vi är genomresa och ville ha kaffe och någon smörgås. Kör av in till Perstorp och hittar detta ställe.

Klockan är 13.30 på Valborgsmässoafton och det är en del gäster på caféet.

Vi parkerar bilen utanför och går in. Griffeltavlorna informerar om alla goda smörgåsar...

Vi bestämmer oss för av vi vill ha. Men då visar det sig att alla smörgåsar är slut!

En i sällskapet säger att, ja men det går väl att göra nya?

Nej, det går inte svarar servitrisen, brödet är slut!

Vi tittar på varandra i sällskapet och bestämmer oss för att lämna och hitta ett annat café.

Vi frågar var det finns ett annat café i Perstorp. Svaret, med viss triumf är, vi är det enda....

Anna & Stefan

Datum för besöket: april 2016
1  Tack 222stefans

Resenärer som tittade på Hörnans Cafe & Conditori tittade också på

Perstorp, Skåne län

Besökt Hörnans Cafe & Conditori? Berätta vad du tyckte!