“Fika”
Omdöme om Molle Krukmakeri

Molle Krukmakeri
Rankad som nr 1 av 12 Restauranger i Mölle

Sämsta bemötandet och det kändes oerhört jobbigt att få gäster.
Svarade inte i klockan när vi kom. Sa bara att det var fullt på om det var så att vi ändå ville komma in så kunde vi få plats i tältet…

Tack V8685GQmartinal

Väldigt gott mysigt och coolt, snäll och vänlig personal. Jag älskade fungi och super fina krukor koppar och skålar!! Älskar miljön och fåglarna!!

Tack 602albas0

Personal som knappt har service-kunskap, lägger fram räkningen utan att komma med nota, och tar betalt för MÅNGA rätter och vin vi inte beställt och betalar inte tillbaka pengarna på en gång. Katastrof.

Tack pandorah24
Omdömet skrevs 9 maj 2021

Svårt att förstå var man skulle göra sin beställning.

Maten var inte vad vi var vana vid således tyckte vi inte den var smakrik.

Lite väl dyrt för vad man fick i form av mat och dryck.

Trevlig personal fast ingen direkt struktur på arbetet.

Datum för besöket: juni 2020
Tack jonasd804
Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Mysig miljö. Tyvärr höll inte maten eller servicen tillräcklig nivå. Till att börja med fanns det inga barnrätter alls på menyn. Till slut sa servitrisen att vi kunde få beställa en Margareta för halva priset. När den kom var det dock en normalstor... En av oss fick aldrig sin gulaschsoppa, trots att vi efterfrågade den både när pizzorna serverades (kalla...) och då vi efter en halvtimme ätit upp dem. Servitrisen glömde även att servera vatten till oss trots att detta påpekades och efterfrågades. Allt detta förmedlades vid betalningen och vi behövde inte betala för maten. Plåster på såren, men som helhetsupplevelse var det ingen hit.

Datum för besöket: april 2021
Tack Aninso

Resenärer som tittade på Molle Krukmakeri tittade också på

Mölle, Skåne län

Besökt Molle Krukmakeri? Berätta vad du tyckte!