“Mumsig frukost”
Omdöme om Molle Krukmakeri

Molle Krukmakeri
Rankad som nr 1 av 12 Restauranger i Mölle

Åh, en alldeles underbar frukost. Mysig miljö med vinrankor i taket och trevlig personal . Rekomederas verkligen

Datum för besöket: juli 2020
Tack malinnordgren

Omdömet skrevs 24 augusti 2020 från mobil enhet

Hit går vi med glädje.Härlig miljö.
Jättefin service.Underbar personal.
Frukosten var så otroligt god.
Lunch och middag håller troligen samma standard enligt vår husvärd.

Tack Lasse62
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Goda napolitanska pizzor och härligt ställe, en fantastisk kväll i Mölle med familjen i den fina trädgården

Tack anilss0n1
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Åt här den 11/8 på lunchen, vill ge upplevelsen 3,5 av 5. Hunden fick följa med vilket var ett stort plus! När vi hade fått ett bord så tog det väldigt lång tid innan vi ens fick beställa våra drickor (trots att det inte var fullt på restaurangen) men sen när vi väl hade beställt så gick det fort! Maten var vällagad, den fyllda pastan med lamm var bäst! Tyckte att mackorna hade lite väl mycket sallad på sig, var svårt att äta! Hade varit lagom med hälften. Men mackorna var mycket goda utöver det och man fick mycket mat. Sedan vid betalning så hade vår bordbeställnings tappats bort så det tog lite tid det med.

Ett tips är att ändra färg på menyerna, var väldigt svårt att läsa t.ex vinmenyn som var djupröd färg med svart text. Förstår att det är en rolig tanke med olika färger men hade varit enklare om ni höll er till en färg som var lite ljusare så texten syns mer :)

Tack Odessa96
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Många som ville äta hos dem men det löste en trevlig dam som tog emot alla vid grinden och visade till ett ledigt bord och informerade om hur det fungerade hos dem och att det kunde ta lite tid att få maten i och med alla gäster. Beställningen togs upp av en trevlig servitris och vi blev överraskade av att maten serverades utan någon längre väntetid. Mycket god mat och trevlig omgivning.

Tack 188ivars

Resenärer som tittade på Molle Krukmakeri tittade också på

Mölle, Skåne län

Besökt Molle Krukmakeri? Berätta vad du tyckte!